Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Margaret Littlewood

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments36 Share

Şüpheli
Margaret22.png
Profili
İsmi

Margaret Littlewood

Boyu

5'2" (1,56m)

Yaşı

82

Ağırlığı

115 Ibs (52kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Olmak Ya Da Olmamak
Bir Cinayetin Anatomisi
Elm Köşkü'nün Laneti
Köpekle Köpek Olunmaz(tutuklandı)
Her Yer Kan Gölü(adı geçti)

Margaret Littlewood (d. 1931), Olmak Ya Da Olmamak (Vaka #22), Bir Cinayetin Anatomisi (Vaka #24) ve Elm Köşkü'nün Laneti (Vaka #28)'nde bir şüpheli ve Köpekle Köpek Olunmaz (Vaka #31)'da Molly Robinson'ın katilidir.

Profili

Margaret, 82 yaşında, kısa ak saçları olan kahverengi gözlü ihtiyar bir hanımdır. 115 Ibs (52kg) ağırlığındadır ve kan grubu A-'tir Genellikle iki tarafındada bir adet çiçek olan bir şapka ve yeşil çerçeveli bir gözlük takar. Üzerinde beyaz bir kazak, onun altında kahverengi bir yelek ile beyaz bir gömlek giyer ve kırmızı bir ruj sürer.

Olmak Ya Da Olmamak'te Margaret şarap içmekte ve makyaj yapmaktaydı.

Bir Cinayetin Anatomisi'nde tiyatroyu sevdiği öğrenilmiştir. Ayrıca sağ göğsünde dinozor motifli bir müze rozeti takmaktadır.

Elm Köşkü'nün Laneti'nde göğsünde rozet yerine haç vardır. Bu vakada ayrıca vazelin kullandığı ve toka taktığı öğrenilmiştir.

Köpekle Köpek Olunmaz'da Margaret'in usta bir aşçı olduğu (ki bu kurabiyerinden de anlaşılmakta), saç spreyi ve lokmanruhu (eter) kullandığı ortaya çıkmıştır. Ayrıca sol göğsünde Köpek Güzellik Yarışması rozeti ve sağ elinde bir köpek ısırığı vardır.

Vakalardaki Rolleri

Olmak Ya Da Olmamak

Margaret bir emeklidir ve bu vakada fazla büyük bir rolü yoktur. İlk olarak ekibi bölgede yeni oldukları için karşılamaya gelmiş, bunun yanında da ekibe kurabiyelerinden vermiştir. Bu andan itibaren Jones Margaret'ın kurabiyelerinin büyük bir hayranı olmuş ve Margaret'ı çok sevmiştir.

Bir Cinayetin Anatomisi

Ekip Grimsborough Müzesi'nde boş vakitlerini geçirirlerken orada ünlü yazar Wilfred Turnscrew'ın cansız bedenini içi doldurulmuş ve sergiye koyulmuş bir halde buldular. Bu noktada Margaret şoka uğramış fakat ekip tarafından yatıştırılmıştır. Daha sonra ekip Azman Bahçe'de bir pati izi bulmuşlar ve karşılaştırma sonucunda bunun bir haskiye ait olduğunu öğrenmişlerdir. Margaret'ın genellikle Tarihi Merkez'de olan bitenden haberi olduğu için ekip kendisine haskinin kime ait olabileceğini sormuşlar ve Margaret ekibi James Savage isimli avcıya yönlendirmiştir. Aynı zamanda James'in tehlikeli bir adam olduğuna dair de ekibi uyarmıştır.

Elm Köşkü'nün Laneti

Ekip Margaret ile tekrar konuşmuştur çünkü kendisi perili olduğu söylenen Elm Köşkünde yaşayan Hector'ın komşusuydu. Margaret ekibe Hector'ın perili evinin "canlandığını" ve kurbana işkence ettiğini söylemiştir. Dediğine göre Hector'ın acı içindeki çığlıklarını daha sonrada büyük bir gürültü ile birşeyin düştüğünü duymuştu. Bu sırada da köpeği Astrid sürekli havlamıştı. Jones köşkün perili olduğuna inanmasada Margaret öyle olduğunu ve insanların ruhları ile beslendiğini söylemiştir. Ve en sonunda Hector'ın ölümünden önce kiliseye gittiğinide belirtmiştir.

Daha sonra ekip Margaret'a Fernandez'lerin küçük oğulları Aurelio Agnelo'yu tanıyıp tanımadığını sormuşlardır. Margaret üzgün bir şekilde onu tanıdığını ve onun köpeği Astrid'i çok sevdiğini ve sürekli gülümsediğini söylemiştir. Ekip tam olarak bebeğin nasıl öldüğünü sorduklarında bir gece, ev birden canlanmış ve bütün aynalar binlerce parçaya ayrılmıştı, ayrıca evden de ürkütücü çığlıklar gelmekteydi. Aurelio merdivenlerden düşmüştü ve herşey bittiğinde Hector, oğlunu merdivenlerin ucunda ölü bir halde bulmuştu. Daha sonra doktorların korkuluklardan düştüğünü söylemişlerdi fakat herkesin bildiği şey evin zavallı çocuğun ruhunu çaldığıydı.

Dog Pageant.png

Köpekle Köpek Olunmaz

Margaret, yılda bir düzenlenen köpek güzellik yarışmasına katılmıştır. Margaret burada köpeği Astrid'in en önemli rakibi olan Poochikin (Molly Robinson'ın köpeği)'i zehirlemek için içine zehir karıştırılmış havuçlu kek kullanmıştır. Fakat aynı kekten Molly'de yediği için ikisi birlikte engel yarışının yapıldığı yerde ölü bulunmuşlardır. Margaret daha sonra diğer yarışmacılarında köpeklerini öldürmüştür, mesela Mr. Snuggles Gertrude Piccadilly'nin köpeği) ve James Savage'ın haskisi. Ayrıca yakalanıp tutuklanmamak için de Jones'u zehirleyip öldürme girişiminde bulunmuştur. Bunu ekip kendisine köpeğinin kurdelesini vermek için geldiklerinde Jones'a zehirli keklerinden birini vererek yapmıştır. Bu yüzden ağır hastalanan Jones vakaya daha fazla devam edememiş ve yerine Ramirez geçmiştir.

Vakanın sonunda tutuklanan Margaret ifadesinde ne olursa olsun yarışmayı kazanmak istediğini, çünkü torunlarının onu artık hiç ziyaret etmediklerini ve bunun parlamak için bir fırsat olduğunu dile getirmiştir.

Mahkemede MArgaret ekibe Jones'u iyileştirecek olan panzehiri vermiş ve bunun yanında ekipten Jones'a gizli yemek tarifleri kitabını vermelerini ve köpeği Astrid'i ona emanet ederek onunla yarışmaya katılmasını istemiştir.

Ek bilgi

  • Margaret, dört tane vakada görülen şüphelilerden biridir.
  • 82 yaşında olan Margaret oyundaki en yaşlı katildir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki