Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Marie Bordeaux

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments9 Share

Şüpheli
MarieBordeaux.png
Profili
İsmi

Marie Bordeaux

Boyu

5'3" (1,60m)

Yaşı

43

Ağırlığı

145 lbs (62kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Cinayet İhtimali Parçalı Bulutlu(tutuklandı)

Marie Bordeaux (kızlık soyadı: Grady; d. 1971), Cinayet İhtimali Parçalı Bulutlu (Vaka #19/75)'nda ağabeyi Clifford Grady'nin katilidir.

Profili

Marie, 43 yaşında, boyun uzunluğunda siyah saçları olan, mavi gözlü bir bayandır. Genellikle dikey mavi çizgileri olan beyaz bir gömleğin üzerine siyah bir ceket giyer. Ayrıca altın bir broş kolyesi ve içinde kızı Colette'in resminin olduğu açık bir madalyon takar. Bunların yanı sıra Marie'nin kedi sahibi olduğu, Fransızca bildiği ve Kajun yemekleri yediği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Marie, Clifford Grady'nin kız kardeşi ve Yves kasırgasında can veren Colette Bordeaux'nun annesidir.

Cenaze Davetiyesi.png

Marie'nin Clifford'a göndermiş olduğu cenaze davetiyesi.

Ekip, kurbanın çalıştığı hava iş istasyonunda parçalanmış bir cenaze davetiye bulmuşlar ve bunu birleştirdikten sonra bunun Marie tarafından kurbana verilmiş olduğunu fark etmişlerdir. Amy, küçük bir kızın daha on yaşına bile giremeden ölmüş olduğunu öğrendiği için gözyaşı dökmüş fakat oyuncunun bir soruşturmanın içinde oldukları uyarısı ile kafasındaki diğer düşünceleri silerek kendisini toparlayabilmiştir.

Ekip, Marie ile kurbana gönderdiği anma davetiyesi hakkında konuşmaya gittiklerinde Marie, kızı Colette'in Yves kasırgası sırasında can verdiğini söylemiş ve Clifford'ın insanları yaklaşan kasırga hakkında zamanında uyarmadığını dile getirmiştir. Eğer Clifford, zamanında insanları televizyondan uyarmış olsaydı Colette halen hayatta olabilirdi. Marie daha sonra Clifford'a cenazeye katılması ve sorumlusu olduğu ihmal yüzünden af dilemesi için davetiye göndermiş fakat Clifford cenazeye katılmamıştı.

Ekip kurbanın avlusunda bir yiyecek sepetinin içinde Clifford ve Colette'in parçalanmış fotoğrafını bulup onardıktan ve Colette'in aslında Clifford'ın yeğeni, bu durumda Marie'nin de kız kardeşi olduğunu öğrendikten sonra Marie ile tekrardan konuşma durumunda kalmışlardır. Marie, Clifford'ı Yves kasırgası konusundaki vurdumduymazlığı yüzünden artık abisi olarak görmüyordu, fakat Colette'in ölümü Marie'ye fazla gelmişti. Marie, Yves kasırgasının yaşandığı gün Fransızca dersi vermekteydi ve Colette'i Clifford'a emanet etmişti fakat Clifford, Caz Şehri'ni yaklaşan kasırga konusunda zamanında uyarmadığı gibi Colette'i bu yıkıcı fırtınadan korumak için de hiçbir şey yapmamıştı.

Marie'nin evladını kaybetmekten duyduğu acı onu cinayete yönlendirmişti, çünkü vakanın sonunda bütün deliller onu işaret etmekteydi. Marie, bu vakadan haftalar önce tek kızı olan Colette'i Yves Kasırgasına kurban vermişti ve bunun yüzünden de abisi Clifford'ı sorumlu tutmaktaydı fakat Amy, cinayetin çözüm olmadığını ve işlediği cinayetten ötürü Marie'ye suçluluk duyması gerektiğini söylemiştir. Marie'ye göre Clifford zalim bir adamdı ve onu öldürerek geçmişte yapmış olduğu hataların ceremesini çeken insanların da yüreklerine su serptiğini düşünmüştür. Clifford'ın yaptığı hatalar yüzünden Marie, onu abilikten reddetmişti çünkü dayısı olarak yeğeni Colette'i koruması gereken Clifford, onu Yves kasırgasından korumak için hiçbir şey yapmamıştı.

Yargıç Dante, Marie'ye, kızının intikamını almak için Clifford'ı öldürmüş olduğunu, fakat bunu, onun ağabeyi olduğunu düşünmeden yaptığını dile getirdiğinde Marie, savunmasında Colette'in Clifford yüzünden öldürüğünü ve eğer yaşıyor olsaydı şu anda onuncu doğum gününü kutlayacak olduğunu dile getirmiştir. Marie, dediğine göre Clifford'ı yeğeninin cenazesine katılmaya ve yaptığı ihmaller için af dilemeye davet etmiş fakat Clifford, cenazeye gitmeye bile yeltenmemişti. Ağabeyinin vurdumduymazlığına karşılık Marie, avludaki ot biçiciyi kaptığı gibi Clifford'ın boynunu kesmiş ve daha sonra Yves kasırgası tarafından yıkılan bir evin koltuğuna atmıştır. Clifford'ın ihmalleri bir çok insanın canına ve malına mal olmuş olsa da Marie, adam öldürme suçundan 5 yıl içinde şartlı tahliye edilme koşulu ile 10 yıl hapis cezasına çarptırılmıştır.

Ek Bilgi

  • Marie, Pasifik Koyu'nda bir yakının öldüren katillerden biridir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki