Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Marina Romanova

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments32 Share

Marina Romanova
MarinaRomanova.png
Profili
Tam Adı Marina Romanova
Марина Романова
Uyruğu Rusya Bayrağı.png Rusya
Boyu 5'7" (1,70 m)
Yaşı 32
Ağırlığı 130 lbs (58 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Dünya Turu'nun çoğu vakası
Çölde Ölüm(yalancı şüpheli)
Kılıçla Ölüm(yalancı şüpheli)
Tehlikeli Sular(yalancı şüpheli)
Ölüm Maçı(yalancı şüpheli)
Su Testisi Su Yolunda Kırılır(yalancı şüpheli)
İşlenmemiş Cevher(yalancı şüpheli)
"Archer: Sol elinin yenmiş tırnakları yüzeysel çekiciliğini, yandan ayırdığın saçların ise annenle arada çözülmemiş bir mesele olduğunu gösteriyor. Bunların hiç biri bir erkekte aradığım özellikler değil."
―Marina Romanova[Kaynak]

Marina Romanova (Rusça: Марина Романова; d. 1984) Büro'da görevli profil uzmanıdır. Marina şu ana kadar altı tane vakada yalancı şüpheli olarak görülmüştür.

Profili

Marina, 32 yaşında, uzun koyu kızıl saçlı ve kahverengi gözlü bir genç bayandır. Marina Rusya Sankt Peterburg doğumludur ve Büro'dan önceki mesleği psikologluk idi. Marina genel olarak bej bir gömlek giymekte ve boğazına kahverengi bir şal takmaktadır. Marina aynı zamanda zeki, şuh ve kurnaz olması ile de bilinir.

Criminal Case'te yaşadıkları

Çölde Ölüm

Oyuncu, Jonah Karam ile konuştuktan ve daha önce Rusya'da iken "hedef sektirmiş" olduğunu öğrendikten sonra Marina ile konuşmak istemiştir. Oyuncu'nun bundan bahsetmesi Marina'yı oldukça sarsmıştı. Dediğine göre Jonah'ın sektirdiği hedef Marina'nın ta kendisiydi. Marina, Moskova'da psikoloji öğrencisi olduğu dönemlerde insanların itiraf etmelerini sağlayacak sorgulama teknikleri geliştirmek üzerine çalışmaktaydı. Uyguladığı tekniğin işe yaramayacağını düşünse de Rusya başkanına milyar dolarlık yolsuzluk yaptığını itiraf ettirmeyi başarmış ve istifa etmesine neden olmuştu. Tabii bunun üzerine Rusya başkanı, Marina'yı öldürmek ve ondan intikam almak için bir kiralık katil tutmuştu ve oyuncu ile Elliot Clayton'ın çıkarıdığı bilgilere göre de kendisine ateş eden kişi Jonah'tan başkası değildi. Fakat Jonah, bir nedenden ötürü Başkanın emrine karşı gelmiş ve hedef sektirmişti, bunun ise nedeni henüz bilinmemekteydi.

Kılıçla Ölüm

Anir Aznag cinayetinin soruşturması sırasında Marina, oyuncuyu telefonla arayarak sığınakta kilitli kaldığını ve Jonah'ın da dışarıda elinde silahla beklediğini söylemişti. Jonah ise tek amacının Marina'yı korumak olduğunu belirtmiş ve Marina'ya sakinleşmesi için yatıştırıcı vermiş fakat Marina bunu kabul etmek yerine oyuncuyu aramıştı.

Soruşturmanın sonunda Anir'in katilinin, ayrıca "Kılıç" olarak da bilinen profesör Ömer Bahir olduğunun ortaya çıkmasının ve Bahir'in, oyuncu ve Carmen'i zehirli gaz bombasıyla öldüremeden Jonah tarafından vurulmasının ardından Jonah, oyuncuyu yıkılmış kasabaya götürmüş ve oyuncu, orada ucunda ufak bir USB Bellek bulunan küçük bir paraşüt bulmuştu. USB'yi fark eden Jonah, orduda paraşütler hakkında eğitim aldığını ve bu paraşütün de bir insansız hava aracından atılmış olduğunu belirtmiştir. Paraşütü inceleyen oyuncu, bir adet mesajın yanında Rus Uzay Araştırma Ajansı COSMORUS'a ait bir logo bulmuş ve mesajı kendisi çözemeyeceği için incelemesi adına bunu Elliot'a yollamıştır.

USB Bellek'te COSMORUS genel başkanı, aynı zamanda da Marina'nın annesi Nataşa Romanova tarafından yayınlanmış bir video mesajı vardı. COSMORUS'un yabancı ajanlar tarafından istila edildiğine inanan Nataşa, doğrudan Büro'dan yardım istemekteydi.

Oyuncu mesaj hakkında derhal Marina ile konuşmak istemiş fakat Marina, oyuncuya annesinin güvenilmez birisi olduğunu söylemiştir. Carmen ise durumua el atması için Büro'dan yardım isteme de Nataşa'yı haklı bulmuştu. Marina bunun üzerine oyuncuya karar verirken bir elinin tetikte olmasını söylemiştir.

Tehlikeli Sular

Katilin tutuklanmasının ardından Jonah ile Bombay Emniyeti'nden Şef Medhekar'ın yardımına giden oyuncu, Medhekar'dan Kumar'ın gizemli bir suçlunun peşinde olduğunu ve ölmeden önce hakkında önemli delilleri toplamış olduğunu öğrenmiştir. Su basmış caddede Deepak'ın delil kutusu bulan oyuncu, Deepak'ın peşinde olduğu suçlunun Om Padmasana olduğunu ve Om Padmasana'nın da aslında oyuncunun Pasifik Koyu Emniyet Müdürlüğü'nde çalıştığı sırada Ren Kanyonu'nda karşılaştığı bir hippi olan Ezra Hope'tan başkası olmadığını ortaya çıkarmıştır.

Gurunun, ekibin ruhsal karmasını temizleme konusundaki önerisi üzerine tekrar müzeye giden oyuncu, orada üzerinde garip bir sembol olan bir muska bulmuş ve Armand Dupont'a gösterdikten sonra bunun Hint kültüründe özür amacıyla verildiğini öğrenmiştir. Guruyu mitoloji pazarlığı yaptığı için tutuklayamayacağı için Jonah, onun yerine muskayı özür maliyetinde Marina Romanova'ya vermek istemişti.

Jonah, Moskova'da öğrenci olduğu dönemlerde Marina'yı vurmakla görevlendirildiğini fakat bilerek hedefini ıskaladığını, çünkü ilk görüşte ona aşık olduğunu dile getirmiştir. Marina, Jonah'ın özrünü kısmen kabul etmiş ve dostluğunu kazanmak için bir muskanın yetmeyeceğini belirtmiştir. Marina son olarak Jonah'ı öpmek gibi bir niyeti olmadığını söyleyerek ikisini odasından göndermiştir.

Ölüm Maçı

Analizler

Marina'nın görevi, ne adli tıp uzmanı ne de teknik uzman tarafından analiz edilemeyecek şeylerin analizini yapmaktır. Analizlerin süresi, nesne analizinin zorluğununa göre değişebilir. Marina'nın şu ana kadar yaptığı analizler aşağıdaki gibidir.

Vaka #1: Tanrı Prens'i Korusun

  • Eldiven (03:00:00)
  • Gelincik (15:00:00)

Vaka #3: Auf Wiedersehen

  • Vaka Seri Numarası. (12:00:00)

Vaka #6: İmkansız Hayal

  • Yadigar. (12:00:00)
  • Fotoğraf. (09:00:00)

Vaka #7: Kiralık Katil Cinayeti

  • Not Defteri. (12:00:00)
  • Telesekreter. (09:00:00)

Vaka #8: Çölde Ölüm

  • Hediye Etiketi. (12:00:00)

Vaka #12: Kılıçla Ölüm

Vaka #13: Moskova Köstebeği

  • Rusça Yazı. (09:00:00)

Vaka #18: Cinayet İçin Geri Sayım

  • Akıllı Telefon (09:00:00)

Vaka #22: Kanlı Bollywood

  • Psikoloji Kitabı. (09:00:00)

Vaka #25: Pilavdaki Katil

  • Kitap (12:00:00)

Vaka #27: Kaderin Cilvesi

  • Tablet (06:00:00)

Vaka #30: Cinayet Oyunları

  • Yapboz Yazısı (03:00:00)

Vaka #36: Gizemli Ada - Mavi Ceset

  • Günlük Yazısı (09:00:00)

Vaka #37: Alev Alev

  • Kısa Mesaj (03:00:00)

Vaka #43: Buz Cinneti

  • Psikolojik Rapor (09:00:00)

Vaka #44: Ölüm Tangosu

  • El Yazması Taslak (12:00:00)

Galeri

Profili

Resimler

Ayrıca

Navigasyon

Also on Fandom

Random Wiki