Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Marvin Hamilton

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Marvin Hamilton
MarvinHamilton.png
Profili
Tam Adı Marvin Hamilton
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'9" (1,75 m)
Yaşı 39
Ağırlığı 180 lbs (80 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Ölüler Bayramı

Marvin Hamilton (d. 1977) Ölüler Bayramı vakasında bir şüphelidir.

Profili

Marvin, 39 yaşında bir arkeologdur. Marvin üzerine soluk bir gömlek giyer ve boynuna bir adet opal kolye takar. Marvin ayrıca tekila içer, motorsiklet kullanır ve Aztek efsanelerini bilir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu kurbanın telefonunda bulduğu bir blog sayfasından Marvin'i tanımladıktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Oyuncu kendisine Cindy'ye kimin zarar vermek isteyebileceğini sorduğunda Marvin, Cindy'nin özünde iyi birisi olduğunu, bu yüzden de aklına kimsenin gelmediğini söylemiş ve ailesine haber vermek istediğini söyleyerek ekibin yanından ayrılmıştır.

Oyuncu daha sonra üzerinde Marvin'in terinin bulunduğu ve üzerinde bunu çaldığına dair bir not yazan bir Aztek heykeli bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre heykel bir tarihi eserdi ve onu koruma amaçlı yanına almıştı ve malum mesajı heykelin üstüne kazıyan da kurbandan başkası değildi. Dediğine göre tek yaptığı şey tarihi eserleri kıymet bilmeyen ellerden alıp kıymet bilenlere emanet etmekti. Oyuncu Cindy'yi kendisine engel olmasını önlemek için mi öldürdüğünü sorduğunda Marvin'in cevabı sırf onu susturmak için kardeşini öldürmeyeceği olmuştur.

Soruşturmanın sonunda Madena Cuervo'nun tutuklanması ile Marvin suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki