Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Mary-Lou Waylon

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Şüpheli
Mary-LouWaylon.png
Profili
İsmi

Mary-Lou Waylon

Boyu

5'2" (1,58 m)

Yaşı

39

Ağırlığı

120 lbs (55 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Kanlı Elmas

Mary-Lou Waylon (d. 1976), erkek kardeşi Merv Waylon'ın öldürüldüğü Kanlı Elmas (Vaka #54/110)'ta bir şüphelidir.

Profili

Mary-Lou, 39 yaşında, uzun sarı saçları ve mavi gözleri olan bir kadındır ve Merv Waylon'ın kız kardeşidir. Mary, pembe bir askılı elbise giymektedir. Mary'nin aynı zamanda yirmibir oynadığı ve country müziği dinlediği de bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Mary-Lou'nun kurbanla çekilmiş fotoğrafında Mary-Lou'yu tanımladıktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Erkek kardeşinin ölüm haberine üzülen Mary-Lou, kendisinin hayatında tanıdığı tek adam gibi adam olduğunu dile getirmiştir. Oyuncu kendisine Merv'in nasıl para kazandığını sorduğunda Mary-Lou, kendisine o soruyu sormadığını ve kurbanın asabi birisi olduğunu dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra, üzerinde Mary-Lou'nun adının bulunduğu bir tahliye emri bulmuş ve Mary-Lou'ya bunu sormak istemiştir. Dediğine göre Merv, kendisine artık para göndermeyi kesmiş, bu yüzden de kirasını ödeyememişti. Bunun üzerine yirmibir oynayarak para kazanmayı denemiş ama bu sayede de tefeciye karşı borçlanmıştı. Oyuncu daha sonra kendisine Merv'in parasını ona kalıp kalmayacağını sorduğunda ise Mary-Lou, paranın kendisine kalacağını, bu sayede de artık hiç bir sorunu olmayacağını dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Şeyh Faisal'ın tutuklanması ile Mary-Lou suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki