Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Mary Goodwin

1.309pages on
this wiki
Add New Page
Comments18 Share
Mary Goodwin.png
Mary Goodwin

Mary Goodwin (???-1649), Criminal Case'de bulunan bir karakterdir. Mary'nin, Küller, Küllere (Vaka #55)'de önemli bir rolü vardır.

Profili

Mary, 17. Yüzyılda yaşamış, aslen seyyah olan bir genç kadındı, ayrıca Grimsborough'ya yerleşen Goodwin ailesinin ilk üyelerindendir. Üzerinde beyaz bir seyyah elbisesi ve başında beyaz bir Amiş başlığı vardır. Morgan Goodwin'in anlattığına göre, Mary ayrıca cadılıkla uğraşmaktaydı ve bu Goodwin ailesi içinde oldukça yaygın olan bir şeydi.

Cinayetin Detayları

Mary, 1649 yılında, kazıkta yakılarak idam edilmiştir. Mary, şenlik ateşinin dumanındaki karbonmonoksiti uzun süre boyunca soluyarak can vermiştir. Ölümünden önce Mary, Claire Bell ile bir anlaşma yapmış ve torunlarının gerçeği ortaya çıkarmalarını umut etmiştir. Büyük torununun öldürme şeklide kendisininkine benzediği için ekip, cinayetlerin birbirleri ile bağlantılı oldukları kanısına varmışlardır.

Katil ve Nedenleri

Mary Kızıl Tarikat tarafından öldürülmüştür.

1649 yılında Mary, Kızıl Tarikat'ın pis işleri hakkında önemli bilgiler toplamış ve bunu topluma yayarak Tarikatı ifşa etmeye çalışmıştır fakat, Tarikat buna müsade edemezdi. Tarikat, Mary'yi yakalamış ve yetkililer Mary'yi cadılık suçlaması ile tutuklayıp idam etmeye karar vermişlerdir fakat gerçekte Tarikat, kanunu kullanarak Mary'yi suçlu konumuna düşürmüşler ve bunu idam için bir sebep olarak kulllandırmışlardır.

Mary, doğru bir anda Claire'e Tarikatın gerçek yüzünü gösteren delilleri vermesinden dakikalar sonra idam edilmiştir.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki