FANDOM

MGrayGrimsborough.png
Mary Gray

Mary Gray (1971-2013), Göl Gelini (Vaka #27)'nde kurbandır.

Profili

Mary, 42 yaşında, orta uzunlukta kızıl saçları olan bir kadındı. Mary öldürülmeden önce üzerinde beyaz bir gömlek ve mavi bir süveter vardı fakat cesedinin üstünde onun yerine beyaz bir gelinlik vardır.

Cinayetin Detayları

Mary, Tarihi Merkez'deki gölün kenarında duran arabasının bagajında, gelinlik giydirilmiş halde ölü olarak bulundu.

Katil, Mary'yi öldürmeden önce "Göl Canavarı" kılığına girip ilk önce Mary'yi şehrin çıkışından kaçırmış, daha sonra baygın haldeyken arabasının bagajına atıp arabasını göle sürmüş ve gölde boğularak ölmesine neden olmuştur.

Daha sonra orada bulunan birisi Mary'nin cesedini arka kapısı hafif aralık olan arabanın bagajından gördüğünü polise ihbar etmiş ve Ramirez bunu hemen ekibe iletip onları olay yerine yönlendirmiştir. Ekip burada kurbanın cesedinin yanı sıra bir parça yosun yığını ve parçalanmış ıslak mektuplar bulmuşlardır.

Otopsi sonucuna göre kurban bariz bir şekilde boğulmuştu, ayrıca boğulmadan önce de hayattaydı. Nathan'ın dediğine göre cesedi üzerinde bir takım izler vardı yani katil kurbanı arabasını bagajına atmadan önce bayıltmıştı fakat kurbanın ciğerleri su ile doluydu. Ayrıca kurbanın cesedine raptiyelenmiş bir kağıt vardı ve kağıtta şöyle yazıyordu: "Vâdem doldu. Sakinleştim. Ama öfkem hiçbir zaman dinmeyecek." Nathan'ın dediğine göre bu tarz yapıştırıcılı parçalar pul koleksiyoncuları tarafından kullanılmaktaydı, bu da katilin pul topladığını gösteriyordu.

Katil ve Nedenleri

Katil, kurbanın sevgilisi olan Alexander Vladinsky adlı bir şairdir. Alexander'ın akli dengesi yerinde değildi ve her şeyi şiir gözünden görürdü. Alexander, Mary'yi seviyordu ve ona göre aşk, tutku ve ölüm aynı şeylerdi, bu da cinayeti onun en büyük arzusu kılmaktaydı. Akli dengesi yerinde olmadığı için Yargıç Hall kendisine bir psikiyatr gözetimi altında 30 yıl hapis cezası vermiştir.

Vakalar

  • Göl Gelini (Vaka #27)

Also on FANDOM

Random Wiki