Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Mary Lou Hong

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments51 Share

Şüpheli
MLH.png
Profili
İsmi

Mary Lou Hong

Boyu

4'10" (1,47m)

Yaşı

22

Ağırlığı

120 Ibs (55kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Yavaşça Ölümüm(tutuklandı)

Mary Lou Hong (Çince: 瑪麗‧盧‧洪; d. 1991), Yavaşça Ölümüm (Vaka #33)'de Olly Oliver adlı solistin katilidir.

Profili

Mary, 22 yaşında, kısa siyah saçlı ve kahverengi gözlü bir kızdır, ayrıca kırmızı dikdörtgen çerçeveli bir gözlük takar. Saçının üzerinde şal desenli siyah bir kurdele vardır. Genellikle uzun kollu siyah bir tişört giyer ve tişörtünün üzerinde pembe bir gül motifi vardır. Mary Lou, 120 Ibs (55 kg) ağırlığındadır ve kan grubu A+'tir. Ayrıca müzisyen olduğu, kavrulmuş fıstık yediği ve fare zehirine ulaşabildiği de bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Mary Lou, kurban Olly Oliver'ın solisti olduğu Lone Roses hayranı bir kızdır ve dediğine göre Olly onun idolüydü.

Böcek Avcılığı.png

Ekip, Mary Lou'nun süpriz bir şekilde katil olduğunu ortaya çıkarmadan önce, Mary Lou'nun Grimsborough Üniversitesinde müzik sınıfı üçüncü sınıf öğrencisi olduğu öğrenilmiştir. Dediğine göre çalışmak için hep restorana gelirdi, çünkü babasının böcek ilaçlama şirketi batmıştı ve bütün böcek ilaçlarını evin garajına yığdığı için evdeki bütün huzur kaçmıştı. Ayrıca Mary Lou'nun babası Irma'nın çalıştığı restoran ile iş yapmış ta olabilirdi.

Olly, Mary Lou'ya Lone Roses'tan ayrılacağına ve birlikte ikili bir müzik grubu oluşturacaklarına dair söz vermişti. Hatta Mary Lou, bunun için bir kaç tane şarkı bile bestelemişti fakat bir gün, Mary Lou Olly'ye onun gizli hayranı olduğunu açıklayınca Olly bunu kabul etmemiş ve Mary Lou ile dalga geçmiştir. Olly daha sonra kızın şarkısını çalmış ve sahnede Lone Roses ile beraber söylemiştir. Bunu kaldıramayan Mary Lou, eski idolü olan Olly'yi fare zehiri ile zehirlemiş ve konser bittikten sonra cesedini grubun davulunun içine tıkmıştır. Mary Lou, Olly'yi öldürdükten sonra, yaptığı şeyi hep hatırlamak için cesedinin fotoğrafını çekip saklamıştır.

Ek Bilgi

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki