FANDOM

Mauro Massetti
MauroMassetti
Profili
Tam Adı Mauro Massetti
Boyu 5'11" (1,80 m)
Yaşı 42*
Ağırlığı 180 lbs (80 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu B+
Durumu Hayatta*
Vakalar İçkiyi Fazla Kaçırma(tutuklandı)

Mauro Massetti İçkiyi Fazla Kaçırma vakasında Davy Byrne'ün katilidir.

Profili

Mauro, 42 yaşında bir fırıncıdır. Mauro kısa siyah saçlıdır, üzerine beyaz bir gömlek ile siyah bir yelek giyer ve siyah bantlı beyaz bir şapka takar. Bunun yanı sıra Mauro at yarışı oynar, sigara içer "Pistols and Petticoats" okur.

Criminal Case'deki Rolü

Oyuncu kurbanın damıtımevinde Mauro'nun fotoğrafını bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre İrlandalı bir tanıdığı yoktu ve fotoğrafın nasıl damıtımevinde bitiverdiğini bilmiyordu. Mauro fotoğrafının bulunması ve kurbanla ilgili espri yapmış fakat kendisine cinayetten bahsedilince sözü kesilmişti. Mauro, kurbanı tanımamasına rağmen ölüm haberini duymasıyla rahatsız olduğunu dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra Mauro'nun kurbana yazdığı tehdit notunu bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kurbanın kaçak içki damıttığını duymuş ve kendisinden içki almak istemiş fakat kurban, sırf İtalyan olduğu için kendisine içki satmayı reddetmişti. Mauro, kurbanın sıradan bir gangster olmasına rağmen onunla anlaşmaya varabileceğini düşünmüş fakat yanılmıştı.

Soruşturmanın sonunda Davy'yi öldürenin Mauro olduğu ortaya çıkmıştır. Massetti'nin anlattığına göre Davy, Concordia'ya ilk geldiğinde beş parasızdı ve Mauro kendisine borç para vermişti. Fakat Davy para kazanmaya başladıktan sonra borcunu geri ödememiş, Mauro'da kapısına dayandığında onu tanımamış ve borcunu ödemeyi reddetmişti. Davy'nin kendisini dolandırdığını fark eden Mauro, bunun üzerine Davy'yi önce bayıltmış, sonra da üzerine kaçak içki döküp ateşe vermişti. Mahkemede Hakim Lawson, Mauro'yu 25 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri