Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Maximillian Poe

Maximillan Poe sayfasından yönlendirildi

1.342pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Maximillian Poe
Maximillian Poe.png
Profili
Tam Adı Maximillian Poe
Diğer ad(lar)ı Max
Göz Rengi Mavi
Durumu Merhum
Vakalar Serada Kan Revan(öldürüldü)

Maximillian "Max" Poe Serada Kan Revan vakasında kurbandır.

Profili

Maximillian Poe, Yeni Liman'da oldukça tanınan bir iş adamıydı. Poe kısa siyah saçlıydı ve üzerine beyaz çizgili bir gömlek ile camgöbeği bir yelek giyiyordu.

Cinayetin Detayları

Oyuncu Poe'yu serasında, bahçe makası ile göğsünden bıçaklanmış halde bulmuştur. Otopsi sonucunda Dick, makasın üzerinde ayrıca güve ilaçlarında kullanılan naftalin adlı organik bir bileşenden izlere rastlamıştı. Bu durum katilin güve ilacı kullandığını gösteriyordu.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, kurbanın yakın arkadaşı Sheila Black olduğu ortaya çıkmıştır.

Sheila, kurbana yıllardan beridir aşık olduğunu söyledikten sonra cinayeti itiraf etmiştir. Dediğine göre karısı Valeria Poe'nun ölümünden sonra kurbana açılmaya çalışmış fakat kurban, Sheila'nın uğraşlarına kayıtsız kalmıştı. Kurbanın hizmetçisi Audrey Scott'tan hoşlanmaya başlaması ise Sheila için bardağı taşıran son damlaydı. Sheila bunun üzerine "ya benimsin, ya kara toprağın" mantığıyla Maximillian'ı bahçe makasıyla öldürmüş ve olaya hırsızlık süsü vermek için yüzüğünü çalmıştı. Mahkemede Yargıç Takakura Sheila'yı, taammüden adam öldürme suçundan müebbet hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki