Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

May Douglas

1.414pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
May Douglas
May Douglas.png
Profili
Tam Adı May Douglas
Uyruğu Avustralya Bayrağı.pngGüney Kore Bayrağı.png
Avustralya-Güney Kore
Yaşı 6
Göz Rengi Yeşil
Durumu Hayatta
Vakalar Kanlı Bollywood-Cinayet Oyunları arası bütün vakalar

May Douglas (d. 2010) Criminal Case'in üçüncü sezonunda bulunan bir yardımcı karakterdir. May, diğer kardeşleri April ve June ile birlikte ilk kez Kanlı Bollywood'da görülmüştür.

Profili

May, 6 yaşında bir küçük kızdır ve Angela ile Lars Douglas'ın üç kızından biridir. May kısa kahverengi saçlı ve yeşil gözlüdür ve üzerine plumeria deseni olan sarı bir tişört giymektedir.

Vakalardaki Rolleri

Kanlı Bollywood

Bangalor'da ölümden dönen Lars, Om Padmasana'nın kitabını okuduktan sonra ailesinin Guru'nun müritleri olmasını istemiş ve annesini arayarak üçüzleri Hindistan'a getirmesini söylemişti. Angela'nın ise bundan, üçüzler havaalanına geldikten sonra haberi olmuştu. Jack ile oyuncu daha sonra Lars'ı Guru'nun müridi olma fikrinden vazgeçirmeyi başarmış ve daha sonra tüm aile, Arsha Raju'nun sunuculuğunu yaptığı hayır etkinliğinde tekrar bir araya gelmiştir.

Ölüm Sessizliği

May ve diğer üçüzler, bu kez Angela ve Lars'ın Kaplan Yuvası Manastırı'ndaki evlilik yeminlerini tazeledikleri sırada görülmüştür. Üçüzler törensel kadehten içmek istemiş fakat Angela, bu içeceğin mayalı olduğunu ve onları hasta yapabileceğini söylemiştir.

Sahne Işığı Altında Ölüm

Angela'nın TV stüdyosuna gidip dönmemesi üzerine stüdyoyu arayan oyuncu, orada oyuncak bir baykuş bulmuştu. Angela May'in kaçırılmış olabileceğini düşünmekteydi çünkü, dediğine göre sete hiç gelmemişti. Oyuncu daha sonra hava almak için parkta yürüyüşe çıkmaya karar vermiş fakat burada da April'in sırt çantasını bulmuştu. Asıl garip olan ise, çantada Ronin Ozava'nın elinde birkaç çocukla çekilmiş fotoğrafının olmasıydı. Ama neyse ki çocuklar laboratuvarda ve güvendeydi.

Bir Ölüm Dileği

May ve diğerlerinin kaybolduğunu düşünen Angela'yı bir telaş sarmıştı. Tokyo sokaklarını arayan oyuncu, orada üçüzlerin en sevdikleri bebeği parçalanmış halde bulmuş ve üzerinde koyu bir leke olduğunu fark etmişti. Maddeyi analiz eden Lars, kızların Elliot'un ofisinde saklambaç oynadıklarını ve bebeğin üstündeki lekenin de çikolata olduğunu söylemiştir. Ayrıca lekenin üstünde üç kızında DNA'sının bulunması bebeği onların parçaladığını göstermekteydi.

Oyuncunun üçüzlerle konuşması sırasında April, June'un kendisinin bebeği sahiplendiğini söylemesi üzerine onun da May'in Elliot'un ofisinden aşırdığı çikolatayı sahiplendiğini söyleyerek karşılık vermiştir. Angela vahşi tavırlarından ötürü kızları azarladığında May, tek yaptıkları şeyin Tsukada Çieko'nun kendilerine öğrettiği gibi zayıf olmamak olduğunu cevabını vermiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki