Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Maya Salim

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Maya Salim
MayaSalim.png
Profili
Tam Adı Maya Salim
Uyruğu Endonezya Bayrağı.png Endonezya
Boyu 5'3" (1,60 m)
Yaşı 39
Ağırlığı 136 lbs (62 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu AB+
Durumu Hayatta
Vakalar Büyük Kaçış(tutuklandı)

Maya Salim (d. 1977) Büyük Kaçış vakasında Riaja Somalinggi'nin katilidir.

Profili

Maya, 39 yaşında bir psikologdur. Maya orta uzunlukta siyah bir saça ve kahverengi gözlere sahiptir ve üzerine soluk turkuaz bir elbise giymekle beraber boynuna bir adet batik şal takmaktadır. Maya'nın ayrıca solak olduğu, jamu içtiği ve Congklak oynadığı bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Maya'nın kurban üzerinde uyguladığı mürekkep testini bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Maya'nın anlattığına göre Riaja, korkunç hezeyanlar görmekte ve bunun yanı sıra kendisine de güvenmemekteydi. Oyuncu kendisine cinayetten bahsettiğinde Riaja'nın sonunun kötü olacağından endişe duyduğunu dile getirmiş ve kendisine SOMBRA adına ne kadar süredir çalıştığı sorulduğunda da kurbanı değerlendirmek için özel olarak çağrıldığını ve müşterisinin kimliğini bilmediğini söylemiştir.

Oyuncu daha sonra Maya'nın, SOMBRA adına çalıştığını doğrulayan bir ses kayıt cihazı bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Oyuncu kendisine Riaja'yı beyin yıkamaya yanıt vermediği için mi öldürdüğünü sorduğunda verdiği cevap katil olmadığıydı. Dediğine göre örgütteki rolü kampa gelen gençleri değerlendirmek ve bulgularını rapor etmekti. Ayrıca gençlerde bir sorun olduğunda şüphelendiğinde de onların canlarını yakmak yerine onlara yardım etmekteydi.

Soruşturmanın sonunda ise Riaja'nın katilinin Maya olduğu ortaya çıkmıştır. Maya'nın anlattığına göre "sonraki aşama" programını tamamlamadan kimse kampı terk edemezdi fakat Riaja, beyin yıkamaya karşı koyduğu gibi SOMBRA'ya karşı gelerek kamptan kaçmıştı. Bu yüzden ne yapacağını bilemeyen Maya, Riaja'yı ormana ve ardından plaja kadar kovalamış, plajda zıpkını görünce de panikleyerek kıza ateş etmişti. Maya aynı zamanda Riaja'nın beyin yıkamaya karşı direndiğini ve bu yüzden "sonraki aşama"ya geçirilmemesi gerektiğini düşünmekteydi. Maya her ne kadar kızı öldürmek istemese de kaçmasına mani olmak zorundaydı. Mahkeme sırasında Yargıç Adaku kendisine bilgi karşılığında cezasında indirime gideceğini söylese de Maya, işbirliği yapmaya yanaşmamış ve bu yüzden de 30 yıl hapisle cezalandırılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki