Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Mbah Tirta

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Mbah Tirta
MbahTirta.png
Profili
Tam Adı Mbah Tirta
Uyruğu Endonezya Bayrağı.png Endonezya
Boyu 5'4" (1,63 m)
Yaşı 56
Ağırlığı 127 lbs (58 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Büyük Kaçış

Mbah Tirta (d. 1960) Büyük Kaçış vakasında bir şüphelidir.

Profili

Mbah Tirta, 56 yaşında bir şamandır. Tirta, gri saçlı ve kahverengi gözlüdür ve üzerinde bordo desenli bir batik ile başında siyah bir bandana vardır. Tirta'nın ayrıca Congklak oynadığı bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu kurbanın çantasında Tirta'nın yüzüklerinden birini bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Kampın yakınında yaşadığı için orada bulunduğunu belirten Tirta, kurban için daha önce bir yüzük kutsadığını, bu yüzden de yüzüğün kurbanın çantasından çıkmış olabileceğini dile getirmiştir. Oyuncu kendisine cinayetten bahsettiğinde ise sadece yazık olduğunu söyleyerek oyuncuya başka büyüler satma girişimine geri dönmüş fakat oyuncu büyü falan istemediğini belirtmiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın kanıyla kaplı bir hançer bulmuş ve Tirta'ya bunu sormak istemiştir. Tirta, Riaja üzerinde şeytan çıkarma ayini gerçekleştirdiğini itiraf etmiştir çünkü kızı cin çarptığını düşünmekteydi. Bir süredir kampı izlediğini söyleyen Tirta, orada sıra dışı şeyler olduğunu ve kurbanın normal bir insana göre fazla hızlı olduğunu söylemiştir. Ayrıca kuşkulu tavırları da vardı fakat onun bir şekilde güvenini kazanmıştı. Dediğine göre ayini gerçekleştirse de kızın gözleri halen sarıydı.

Soruşturmanın sonunda Maya Salim'in tutuklanması ile Tirta suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki