FANDOM

Şüpheli
MelodyRivers
Profili
İsmi

Melody Rivers

Boyu

5'7" (1,70m)

Yaşı

40

Ağırlığı

190 lbs (86 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ormana Doğru

Melody Rivers (d. 1974), Paula Mahler'in öldürüldüğü Ormana Doğru (Vaka #27/83)'da bir şüphelidir.

Profili

Melody, 40 yaşında, omuz uzunluğunda koyu sarı saçları olan, mavi gözlü bir kadındır ve koyu sarı çerçeveli bir gözlük takar. Pasifik Koyu Üniversitesinde arkeoloji profesörü olan Melody, genellikle pembe bir gömleğin üstüne kahverengi bir ceket giymekte ve omuzundan aşağıya doğru uzanan bir kemer takmaktadır. Aynı zamanda gömleğinin sağ üst cebinde iki tane fırça ile bir tane kanca, sol üst cebinde bir adet büyüteç, kemerinin üzerinde ise bir adet pusula vardır, aynı zamanda başına turuncu bir madenci başlığı takmaktadır ve boynunun sağ tarafında bir tane şişlik vardır. Tüm bunların yanında Melody'nin düğüm atmayı bildiği, yürüyüş çizmeleri giydiği ve ağaç mantarları ile temasta olduğu bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Ekip Taş Çemberin orada, üzerinde, üzerinde Melody'nin parmak izleri bulunan bir harita bulmuşlardır. Aynı zamanda üzerinde Paula'ya karşı yazılmış bir tehdit notu olduğuna gözden kaçmamış, bu yüzden Melody ile ilk kez konuşmaya gitmişlerdir. Melody, Paula'yı bir davetsiz misafir olarak görüyor, taş çemberin orada sanki piknik alanıymışçasına orada yemek yemesinden yakınıyordu, çünkü taş çemberin kutsal bir mekan olduğunu düşünmekteydi. Taş Çemberin Logan's Pass'te tarih öncesi zamanlardan beridir var olduğunu fark eden Melody, mekan hakkında yüzlerce arkeolojik araştırma yapmıştı, bu yüzden de oranın kutsal olduğunu düşünmekte haklıydı. Melody, aynı zamanda Paula'nın bir daha taş çemberin orada yemek yemesini önlemek için bölgeye çeşitli düğümlü tuzaklar kurmuştu.

Ekip taş çemberi ikinci kez ziyaret ettikten sonra orada taş çemberin bir çizimini bulmuşlar ve analiz için Russell Crane'e göndermişlerdir. Russell'ın anlattığına göre Melody, çizim üzerinde çeşitli uygarlıklardan tarih öncesi işaretler kullanmıştı. Melody'nin anlattığına göre çizim bir büyüydü fakat ekip, daha ziyade neden çizimin üzerinde Paula'nın adının yazdığını merak etmekteydiler. Melody, Paula'nın Taş Çemberi "Pretty Planet" adlı kitabında yayımlamasını istemiyordu çünkü Paula'nın tek yaptığı şey Taş Çember hakkında not tutmaktı ve Paula'nın son zamanlarda Taş Çember'e çok fazla gidiş geliş yapmasından ötürü Melody, orayı Paula'dan korumak için bir büyü çizimi yapmak zorunda kalmıştı.

Uyurgezer Resmi

"Uyurgezer: Efsanenin arkasındaki gerçek?"

Vakanın bitiminde katilin tutuklanmasının ardından Melody, Duncan Young'ın Uyurgezer (Geceleri ormandan çıkıp insanları kaçırdığı rivayet edilen yaratık) soruşturmasında yardımcı olmak durumunda kalmıştır, çünkü ekibin bulmuş olduğu Uyurgezer çiziminin, Russell'ın analizi sonucunda kendisine ait olduğu ortaya çıkmıştı. Melody'nin anlattıklarına göre Uyurgezer, bir zamanlar Amerikan İç Savaşında savaşmış olan, sıradan bir adamdı, fakat savaş sırasında ağır yaralandığı için yüzü ciddi bir oranda hasar görmüş, bu yüzdende insanlar ona bir öcü gibi bakmaya başlamışlardı. Uyurgezer daha sonra ormana kaçarak bir daha görünmemek üzere sırra kadem basmış, bu olaydan sonra ormana giden insanlarında bir bir kaybolma ve bir daha bulunamamaları durumu yaşanmıştı.

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki