Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Memphis Banach

1.375pages on
this wiki
Add New Page
Comments9 Share
Memphis Banach
MB.png
Profili
Tam Adı Memphis Banach
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 19
Ağırlığı 115 lbs (52 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Teker Üzerinde Ölüm

Memphis Banach (d. 1995) Teker Üzerinde Ölüm vakasında bir şüphelidir.

Profili

Memphis, 19 yaşında, uzun düz sarı saçları ve pembe yanakları olan, yeşil gözlü bir genç kızdır. Üzerinde, üstünde bazı dikiş izleri olan mavi bir elbise ile onun altında gök mavisi bir atlet vardır. Ayrıca sağ göğsünde bir tane banknot, sol omzunda bir kelebek dövmesi, mavi bir göz boyası ve sağ omzunda bir tane şişlik vardır. Memphis'in aynı zamanda ot çektiği ve, Carlos sayesinde araba mekaniğinden anladığı da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Ekip, Derek Stone'un apartmanında Carlos ve Memphis'in parçalanmış bir fotoğrafını bulup onarmışlar fakat Frank, Carlos'un kolları arasına aldığı kızı tanıyamamıştır, çünkü şehirde onun tipinde yüzlerce kız vardı. Ekip, fotoğrafı analize göndermişler ve fotoğraftaki kızın Memphis olduğunu saptadıktan sonra kızla konuşmaya gitmişlerdir. Dediğine göre Carlos ile gece kulübünde tanışmıştı, hatta Carlos, bütün parasını ona harcamış ve kıza arabasını göstermişti.

Ekip, daha sonra yine Derek'in apartmanında Memphis tarafından Carlos'a yazılmış bir şikayet dilekçesi bulmuşlar ve Frank'in yasal dille arası pek iyi olmadığı için bunu analize yollamışlardır. Analiz sonucuna göre Memphis, Carlos'a karşı dayak ve şiddet uyguladığı için dava açacaktı, fakat Frank bunun neden parçalanmış olduğunu kestirememişti. Memphis, Carlos'un uyguladığı şiddete rağmen Carlos'a dava açmayacaktı. Hatta daha da ileriye giderek Carlos'un iyi birisi olduğunu ve arabanın kaput altının nasıl işleneceğini öğrenmesi gerektiğini düşündüğünü dile getirmiştir. Frank'in daha fazla ileri geri konuşması Memphis'in tepesini attırmış ve Memphis, ekibi başından def etmiştir.

Vakanın sonunda katil olarak Shawn Bailey tutuklandığı için Memphis serbest bırakılmış fakat ekip, Memphis'in neden Naomi'nin yaralarına pansuman yapıyor olduğunu merak etmişlerdir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki