Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Merv Waylon

1.375pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
MervWaylon.png
Merv Waylon

Merv Waylon, Kanlı Elmas (Vaka #54/110)'ta kurbandır. Merv'in adı ondan önce Martiniden Ölüm (Vaka #53/109)'ün ek soruşturmasında geçmiştir.

Profili

Merv bir silah tüccarı ve bir dolandırıcıydı ve, ekibin edindiği bilgiye göre büyük soygun hakkında bir çok şey bilmekteydi. Merv, öldürülmeden önce üzerine lacivert bir takım elbise giymekteydi.

Cinayetin Detayları

Oyuncu Merv'in cesedini, kaldığı otelin duvarına, bıçaklarla çivilenmiş halde bulmuştur. Roxie Sparks'ın otopsi sonucuna göre Merv, öldürülmeden önce ölesiye işkenceye maruz kalmış ve en son öldükten sonra otel duvarına bıçaklarla çivilenmişti, ayrıca bir parmağı da yoktu. Fakat katil, bıçakları rastgele saplamamış, onun yerine uzaktan fırlatmıştı, bu durum da katilin bıçak fırlattığının bir göstergesiydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda Merv'in katilinin Şeyh Faisal olduğu ortaya çıkmıştır.

Tutuklama sırasında Faisal, ekibe öfkelenmiş ve yabancı topraklarda tutuklama dokunulmazlığı olduğunu ileriye sürmüştür. Fakat Hannah Choi'nin öğrendiğine göre Faisal, aslında gerçek bir Şeyh değildi ve Ivywood'dan gelen başarısız bir aktördü. Hannah'nın verdiği bilgi ile Faisal'ın üstüne yürüyen ekip, bu sayede Faisal'a işlediği suçu, bunun yanında da sahte Şeyh kimliği ile yaptığı dolandırıcılığı itiraf ettirebilmiştir. Faisal'ın aslı peşinde olduğu şey ise elmaslardı.

Papa Quansah'ın Cennet Şehrine gelmesini fırsat bilen Faisal, kendisini Orta Doğulu silah tüccarı olarak tanıtıp yapacağı silah kaçakçılığı sayesinde elmaslara el koymayı amaçlamış fakat Merv, Faisal'dan hızlı davranmıştı. Faisal bunun üzerine Merv'den elmasları kendisine teslim etmesi için ona defalarca kez işkence etmiş fakat çetin ceviz çıkan Merv, elmasları ona vermeyi reddetmişti. Faisal, Şeyh kimliği ile kazanabildiğini kazanmak istemekteydi fakat Faisal'ı sahte kimliği mahkemede kendisine karşı delil olarak kullanılacaktı.

Yargıç Dante Faisal'ın, Merv'in parmağının kesilmesi olayında neden masum olduğunu öğrenmek istemiş fakat Faisal, parmak kesme ile alakası olmadığını, tek amacının elmasların yerini öğrenmek olduğunu belirtmiştir. Faisal bugüne kadar Şeyh kimliği ile kazanabildiğini kazanmış fakat Merv'in elmaslara önce ulaşması bu gidişata dur demişti. Faisal'ın itirafını dinleyen Dante, sahte Şeyh'i 30 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki