FANDOM

Mihail Karamazov
Mihail Karamazov
Profili
Tam Adı Mihail Karamazov
Михайл Карамазов
Uyruğu Rusya Bayrağı Rusya
Göz Rengi Yeşil
Durumu Merhum
Vakalar Sadece Gerçek Kalır(öldürüldü)

Mihail Karamazov (Rusça: Михаил Карамазов) Sadece Gerçek Kalır vakasında kurbandır.

Profili

Mihail Karamazov, resmi dosyalara son imzaları atmakla yükümlü bir noterdi. Öldürülmeden önce gri bir takım elbise giymekte ve kravat takmaktaydı.

Cinayetin Detayları

Karamazov, Lermontov Malikanesinin önünde, başı yarılmış bir halde bulunmuştur. Otopsi sonucuna göre Karamazov, başının arkasına aldığı sert bir darbeyle öldürülmüştü. Katil her kimse, arkasından gizlice yaklaşarak başına sert, metal ve ucu yuvarlak bir cisimle vurmuştu. Angela aynı zamanda kurbanın omuzlarında piyano çalan kişilerin kullandığı tuş temizleyiciye ait izlere rastlamıştı, bu da katilin piyano çaldığını göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, Rus milyoner Dmitri Lermontov olduğu ortaya çıkmıştır.

Dmitri ilk olarak cinayeti işlediğini reddetmiş ve oyuncudan bunu delillerle kanıtlamasını istemiştir ve oyuncunun yediği havyardan gözlerinin rengine kadar olan delilleri bir bir sıralaması ile cinayeti itiraf etmek zorunda kalmıştır. Dediğine göre Karamazov'u malikanesi için değil, şerefi için, daha doğrusu Düşes Anastasya'yı korumak için öldürmüştü. Dediğine göre Anastasya'ya aşık olduğu ve Karamazov'un kendisi ile evlenmesi için düşes'e şantaj yapmış olduğunu öğrendikten sonra bunu gururuna yediremediği için Karamazov'u ortadan kaldırmaya karar vermişti.

Dmitri, Karamazov'un başına yediği o darbeyi sonuna kadar hak ettiğini düşünse de Yargıç Adaku aynı fikirde değildi. Karamazov her ne kadar gücünü kötüye kullanarak insanların hayatlarını yıkan bir bürokrat olsa da öldürülmeyi hak etmemişti. Mahkeme sonunda ise Dmitri 25 yıl hapisle cezalandırılmıştır.

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki