Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Mikey Bolero

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments10 Share

Şüpheli
MikeyBolero.png
Profili
İsmi

Mikey Bolero

Boyu

6'0" (1,83 m)

Yaşı

35

Ağırlığı

150 lbs (68 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

AB+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Sirkte Ölüm(tutuklandı)

Mikey Bolero (d. 1980), Sirkte Ölüm (Vaka #52/108)'de Annie Capri'nin katilidir.

Profili

Mikey, 35 yaşında, orta uzunlukta kahverengi saçları olan, yeşil gözlü bir adamdır. Bir akrobat olan Mikey, yüzüne ve vücuduna kırmızı makyaj sürmektedir. Mikey'nin ayrıca tarot kartları yorumladığı, buzlaş yediği ve tebeşir kullandığı da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, balmumu müzesinde, üzerinde kurban ile birlikte kendi yüzünün de bulunduğu bir poster bulduktan sonra Mikey soruşturmaya dahil edilmiştir. Annie'nin öldüğünün duyduğunda üzülen Mikey, Annie'nin sahne eşi olduğunu belirtmiştir. Oyuncu kendisine Annie'yi en son ne zaman gördüğünü sorduğunda ise Mikey, dün gece çatı katı terasında verilen partiye katıldığını ve eğer oraya gitmemiş olsa halen hayatta olabilecek olduğunu söylemiştir.

Oyuncu daha sonra kurban tarafından Mikey'e yazılmış bir kaçış notu bulmuş ve Mikey'e bunu sormak istemiştir. Mikey'nin anlattığına göre Annie, sirkte kalmaktan ötürü mutsuzdu ve Ivywood'a kaçmak istiyordu. Mikey daha sonra Annie ile bir gün birlikte kaçabileceklerini düşündüğünü söylemiş, fakat Annie'nin neden tek başına kaçmaya karar verdiğini kestiremediğini dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda bütün delillerin toplanması ile birlikte Mikey'nin ekibe yalan söylediği ve aslında Annie'yi onun öldürdüğü ortaya çıkmıştır. Mikey, Annie'nin hayattaki tek ruh ikizi olduğuna inandığını söylemiş fakat Amy'nin delilleri önüne sermeye başlamıştı bile. Mikey bunun üzerine ekibe, elindeki tarot kartları adına konuşarak Annie ile geleceği olduğunu söylemiş, fakat Amy'nin sonunda kendisine çıkışması ile işlediği cinayeti itiraf etmek zorunda kalmıştır. Annie'yi öldürmesinin başlıca sebebi ise Annie'nin Ivywood'a giderek Mikey'nin akrobatlık kariyerinin bitmesine neden olacak olmasıydı. Mikey sirke ait olduğuna inanmaktaydı ve bu yüzden Annie'yi kalmaya ikna etmesi için sürekli tehditler göndermiş, fakat Annie'yi kararından vazgeçirememişti. Annie'nin kendisini arkada bırakarak Ivywood'a gitmek istemesinden ötürü kendini ihanete uğramış gibi hisseden Mikey, bunun üzerine Annie'yi balmumu müzesine kadar takip etmiş, daha sonra ipek halatla boğarak öldürmüş, son olarak ta akrobatların sonsuza kadar sirke ait olduklarını belli etmek için aynı halatla sahneye asmıştı. Mikey'nin itirafını yeteri kadar dinleyen oyuncu, son olarak Mikey'yi mahkeme karşısına çıkarmıştır.

Mikey'nin Annie'yi aşk için öldürdüm diye bir ithamda bulunması Yargıç Dante'yi oldukça rahatsız etmişti çünkü Dante, bütün iş yerlerinde çalışanların birbirlerine saygılı davrandıklarına inanmaktaydı. Mikey her ne kadar oyuncunun, işine burnunu sokmamış olmasını istemiş olsa da Dante, oyuncuyu azminden ötürü tebrik etmiş ve Mikey'yi otuz yıl hapse mahkum etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki