Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Milo

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments8 Share

Şüpheli
Milo48.png
Profili
İsmi

Milo

Boyu

5'7" (1,70 m)

Yaşı

4

Ağırlığı

150 lbs (68 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Blenderde Kan

Milo (d. 2011), Ruth Campbell'ın öldürüldüğü Blenderde Kan (Vaka #48/104)'da bir şüphelidir.

Profili

Milo, dört yıl önce Ruth Campbell tarafından yaratılan bir genetik deneydir. Milo, Ruth'un ilk deneyiydi ve başarısız bir deney olduğu için kafasında üçüncü bir kol çıkmıştı. Bunların yanında Milo'nun Hristiyan olduğu, smoothie içtiği ve hormon aldığı bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Milo, Amy Young ve oyuncunun kendisini kurbanın laboratuvarında bulmaları ile soruşturmaya dahil olmuştur. Milo'yu göre Amy bayılmış, fakat daha sonra kendine gelmesi ile birlikte Milo'yu kim olduğu konusunda sorgulamıştır. Milo, Ruth Campbell tarafından yaratılmış fakat, deney pekte istendiği gibi sonuçlanmamıştı. Ruth, Milo ilk deneyi olduğu için ona bakacağını söylemişti. Amy, Milo'nun bir klon olduğunu duyunca epey bir şaşırmıştı çünkü böyle bir şeyin mümkün olabileceğine inanmamaktaydı. Oyuncu kendisine "Tanrı Ana"sının öldüğünden bahsettiğinde üzülen Milo, artık kendisine kimin bakacağını düşünmekteydi.

Oyuncu, Milo tarafından kurbanın, başına kendisininkine benzer bir kol çizilmiş fotoğrafını bulduktan sonra kendisi ile tekrardan konuşmak istemiştir. Milo, kendisinin neden bu şekilde ve Doktor Cempbell'ın neden normal gözüktüğünü anlamaya çalışıyordu. Ruth, Milo'ya dindar olmayı öğretse de Milo, kendisinin bu dünyaya ait olmadığını düşünmekteydi. Kendi görüntüsünden ötürü kurbana karşı öfkeli olan Milo, şu anda var olup olmaması gerektiğini bile sorgulamaktaydı.

Ekip, cinayetten ötürü kurbanın kocası olan Nigel Campbell'ı tutukladıktan sonra Milo suçsuz bulunmuş fakat Amy, Milo'nun artık sahipsiz kaldığını gördüğü için içi rahat etmemişti. Milo karakola gelip ekipten yardım istemiş ve ekip, sonunda Rahibe Dolly'yi kendisine bakması için ikna edebilmiştir. Milo son olarak ekibe kendisi için yaptıklarından ötürü teşekkürlerini sunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki