Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Miranda Galguera

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Şüpheli
MirandaGalguera.png
Profili
İsmi

Miranda Galguera

Boyu

5'8" (1,74m)

Yaşı

52

Ağırlığı

140 lbs (63 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Bir Suç Varmış Bir Suç Yokmuş(tutuklandı)

Miranda Galguera (d. 1962), Bir Suç Varmış Bir Suç Yokmuş (Vaka #32/88)'da kızı Jenny Galguera'nın katilidir.

Profili

Miranda, 52 yaşında, kısa kahverengi saçları olan, kahverengi gözlü bir kadındır. Eskiden genellikle prenses rollerini canlandıran bir aktris ve genç dizi yıldızı Jenny Galguera'nın annesi olan Miranda, genel olarak üzerine orta çağ dönemine ait, mavi bir prenses kostümü giymekte ve başına gümüş bir taç takmaktadır. Aynı zamanda kulağında gül motifli küpeler, boynunda bir erişim rozeti ve sağ göğsünde Ütopyalıların sembolü olan rozet vardır. Bunun yanında Miranda'nın anti depresan ilaçları aldığı, yaşlandırmayı geciktirici krem kullandığı ve Cam Prenses'i okuduğu bilinenler arasındadır.

Vakadaki Rolü

Jenny&Miranda.png

"Her daim bir prenses."

Ekip, Mr Sparkles oyuncak mağazasının önünde bulunan bir hürmet tapınağının içinde minik Jenny'nin annesi ile çekilmiş eski bir fotoğrafını bulduktan sonra veri tabanından Jenny'nin annesi Miranda'yı bulmuş ve ekip, bunun üzerine Miranda ile kızının ölümü hakkında konuşmaya gitmişlerdir. Ayrıca Frank, yıllar önce ünlü bir aktris olan Miranda'yı ilk bakışta tanıyamamıştır.

Dediğine göre Jenny, Miranda'nın tek kızıydı ve katil her ne kadar adalete teslim edilse de bu, acılı bir annenin yarasını kapatmayacaktı. Jenny, Miranda'nın öğretisini devam ettirmekteydi çünkü Miranda, artık "Cam Prenses"'in televizyon uyarlamasındaki prenses karakterini oynayamayacak kadar yaşlanmıştı. Miranda bir yandan da malum kitabın lanetli olduğunu düşünmekteydi.

Tablet Makale.png

Jenny'nin annesini gölgesinde bıraktığını gösteren bir makale.

Ekip, oyuncak mağazasına yaptıkları ikinci ziyaretin sonucunda Miranda'nın tabletini bulmuşlar ve kendisi ile ikinci kez konuşmak durumunda kalmışlardır. Çünkü tablette bulunan Daily Dawn makalesine göre Jenny, annesi Miranda'yı gölgesinde bırakmıştı. Bu da ekibin Miranda ile tekrardan konuşması için yeterli olmuştur.

Miranda ekibe tabletini oyuncak mağazasında yaşanan arbede sırasında kaybettiğini söylemiş ve tabletini buldukları için ekibe teşekkür etmiştir. Frank Miranda'ya kızının kendisini gölgesinde bırakması hakkında ne düşündüğünü sorduğundan Miranda, kızının gölgesinde kalmaya aldırış bile etmediğini dile getirmiştir. Fakat vakanın bitiminde bütün delillerin kendisini işaret etmesi ile tuttuğu yasın altında daha karanlık bir yüzün olduğu ortaya çıkmıştır.

Tutuklama sırasında kızını her şeyden çok sevdiğini söyleyen Miranda, ekibin kendisini tutuklamak istemesine şaşırmıştı. Miranda, ekibin karşısında duygusal kararsızlık yaşayarak cinayeti işlemek istemediğini söylemiş fakat Frank, kendi öz kızını öldürdüğü için Miranda'yı azarlamaktan çekinmemiştir. Miranda sonunda oyuncunun soruşturma yetenekleri karşısında pes etmiş ve ekip, kendisini derhal mahkeme karşısına çıkarmışlardır.

Yargıç Dante'nin Jenny hakkında hatırladığı tek şey, torunu ile izlediği dizi filmin bölümlerinde Jenny'nin sinir bozucu sesiydi. Ama bunun yanında Dante, esas Miranda'nın neden kızını öldürdüğünü bilmek istiyordu. Miranda, Gaston Dumas'nın Cam Prenses kitabının televizyona uyarlamasının çekimleri sırasında Jenny'ye yardım etmek istiyordu fakat duygusal yönden kendine güvensizliği, kızına yardım etmekten ziyade engel olduğunu düşünmesine neden olmuştu, ki bu yüzden Jenny, çekimler sırasında kendisine ihtiyacı olmasını söylemişti. Jenny ile birlikte aynaya bakan Miranda, bir zamanlar güzel bir prenses olduğunu hatırlamış, fakat ilerleyen yaşından ötürü asla Jenny gibi olamayacağını düşünmeye başlamıştı. Bunun üzerine kendini kaybeden Miranda, Jenny'nin başını aynaya vurmuş, daha sonra da kırılan parçalardan birini boynuna saplayarak kızının hayatına son vermişti. Miranda mahkemeye kızını yetiştirmek için kendinden bir çok şeyi feda etmek zorunda olduğunu belirtmiştir. Misal kurbana hamileyken kendi kariyerini askıya almış ve, vaka sırasında bahsi geçmeyen boşanmasından ötürü kızını kendisi yetiştirmişti. Miranda, Jenny'nin annesinden ziyade şöhreti düşünmesini kaldıramamış, bu da onu cinayete itmişti. Miranda'nın ifadesini dinleyen Yargıç Dante, kan dökülmesinin hiçbir şeyin bahanesi olmayacağını belirterek Miranda'yı 30 yıl hapse mahkum etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki