Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Miriam Young

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments33 Share

Şüpheli
MiriamYoung.png
Profili
İsmi

Miriam Young

Boyu

5'3" (1,60m)

Yaşı

55

Ağırlığı

140 lbs (63 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

AB-

Durumu

Hayatta

Vakalar

White Peaks Projesi
Gecenin Sonunda

Miriam Georgia Young (d. 1959), Virginia Watchbird'ün öldürüldüğü White Peaks Projesi (Vaka #29/85)'nde,Roberto Vasquez'in öldürüldüğü Gecenin Sonunda'da bir şüphelidir.

Profili

Miriam, 55 yaşında, omuz uzunluğunda sarı saçları olan, mavi gözlü bir kadındır ve mor çerçeveli bir gözlük takmaktadır. Amy ve Duncan Young'ın annesi olan Miriam, genel olarak lacivert, tüyleri ve iki tane ponponu olan bir ceket ile onun içine beyaz bir süveter ile aynı renkte bir gömlek giyer ve boynunda kızı Amy'nin ki ne benzer bir kolye vardır. Bunların yanı sıra Miriam'ın bal kabağı çorbası yediği ve uyku hapları aldığını da bilinenler arasındadır.

Vakadaki Rolü

White Peaks Projesi

MiriamY Mektubu.png

"BİR DAHA AİLEMİ RAHATSIZ ETME!
-Bayan Young"

Ekip, içki damıtma tesisinde Miriam tarafından Virginia'ya yazılmış bir mektup bulduktan sonra Miriam vakaya dahil olmuştur. Mektubun içeriğine bakılınca Frank, doğal olarak Miriam'ı şüpheliler listesine eklemiştir.

Amy, Frank ve oyuncuyu evinde görünce şaşırmış fakat Miriam, Amy'ye derhal odasına gitmesini, çünkü kapıyı açmak gibi bir yetkisi olmadığını söylemiştir. Konuşma sırasında Miriam ekibe karşı soğuk davranmış fakat Frank, kendisine Virginia ile olan husumetinden bahsetmiştir. Miriam, Virginia'nın Young ailesini kafasına göre rahatsız edebileceğini düşündüğüne inanan Miriam, kızdan hiç hoşnut değildi. Amy ve Virginia'nın çocukluktan beridir arkadaş olduklarını bilen Miriam, Virginia'nın Amy'ye kötü örnek olduğuna inanmaktaydı. Frank, Miriam'ın hal ve hareketlerinden rahatsız olmuş, fakat yine de Miriam'ın tavırlarına rağmen soruşturmaya devam edeceğini söylemiştir.

Miriam Bilezik.png

Üzerinde Miriam'ın tam adının yazdığı bilezik.

Ekip Uyurgezerin kulübesinde Miriam'a ait olan bir bilezik bulduktan sonra Miriam, ikinci bir kez oyuncu ve Frank ile sohbet etmek zorunda kalmıştır. Miriam'ın metruk kulübeye gitmesini sıra dışı bulan ekip, Miriam ile ikinci bir kez konuşmak istemiştir.

Ekibin ikinci kez evine gelmeleri Miriam'ın hiç hoşuna gitmemiş, bu yüzden Frank, Miriam'a doğrudan metruk kulübede ne aradığını sormuştur. Dediğine göre tek yapmak istediği şey Virginia ile özel konuşup kızdan ailesinden uzak durmasını istemesiydi, ki bu Frank'e göre tehdit sayılacak bir hareketti. Amy memleketi olan Beyaz Tepelere geldiğinden beridir Virginia, her ne kadar Miriam'ın hoşuna gitmese de, Miriam'ı kızı Amy'ye karşı fazla sert olduğu için sorgulamakta ve eleştirmekteydi. Miriam'ın son olarak aile fertlerine kafasına estiği gibi davranabileceğini söylemesi kendisini ekibin gözünde kötü bir ebeveyn konumuna düşürmüştür.

Miriam, her ne kadar Virginia'dan nefret etse de katil olan Lola Dickinson tutuklandığı için suçsuz bulunmuştur fakat daha sonra karakola gelen Duncan, Amy ve annesinin ateşli bir kavgaya tutuştuklarını ve Amy'nin evden kaçtığını söylemiştir. Ekip Amy'yi Allen Muir'in yanında bulduktan sonra Amy, annesi ile ettiği ağız dalaşından sonra biraz tek başına vakit geçirmek istediğini söylemiştir. Amy, evden kaçarak Allen Muir'in yanına gelmiş ve Allen, kızı neşelendirmek için elinden geleni yapmıştı. Amy ile konuştuktan sonra Frank, oyuncuyu da yanına alarak Miriam'a aklını başına devşirmesini söylemeye gitmiştir.

Miriam Amy'ye hırçın tavırlarından vazgeçmesini söylemiş fakat Amy, Miriam'ın Virginia hakkında söylediği "gereksiz yer kaplaması" sözünün bardağı taşıran son damla olduğunu dile getirmişti. Miriam daha sonra Amy'ye oyuncunun ekibinde olmaya layık olmadığını ve çok toy olduğunu söylediğinde Frank, buna karşılık kendisine Amy'nin ekipte çok iyi bir iş çıkardığını belirtmiştir. Fakat Miriam, yine de istediğine istediğini söyleyebileceğini dile getirdiğinde Frank'in tepesi atmış ve Miriam'ın cidden bir baş belası olduğunu düşünmüştür.

Gecenin Sonunda

Yakında...

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki