Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Misha Goshwalla

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments19 Share

Şüpheli
MG2.png
Profili
İsmi

Misha Goshwalla

Boyu

5'5" (1,65m)

Yaşı

22

Ağırlığı

118 Ibs (54kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Kampüste Cinayet(tutuklandı)
Ölüm İşareti(adı geçti)
Rorschach Azraili(adı geçti)

Misha Goshwalla (Hintçe: मिशा गोश्वाला; d. 1991), Kampüste Cinayet(Vaka #32)'te kız kardeşi Rani Goshwalla'nın katilidir.

Profili

Misha, kahverengi gözlü ve siyah saçlı 22 yaşında üniversite öğrencisi bir kızdır. Yakası sarı renkli ve yakasıyla aynı renkte olan ortasında düz bir çizgi tasarımlı olan pembe bir elbise giyer. Elbisesinin sol tarafında Psi Sigma Gamma Broşu takar. Misha dondurulmuş yoğurt yer, şampanya içer ve C Vitamini takviyesi alır. 118 Ibs (54kg) ağırlığındadır ve kan grubu A-'tir.

Vakadaki Rolü

Misha, o sabah "yanlışlıkla" öldürülen kız kardeşi Rani ile birlikte edebiyat bölümü öğrencileridir. Tüm deliller Misha'yı işaret ettiğinde Misha, kız kardeşini kıskandığı için öldürdüğünü söylemiştir. Rani'yi (Misha'nın kız kardeşi) kendisinden daha popüler görüyordu. Buna katlanamayan Misha, kardeşini küçük düşürmek amacıyla onu bikinileriyle bırakmış, üniversitenin kampüsünde onu bağlamış ve tükenmez kalemle vücuduna yazılar yazmıştır. Ayrıca Misha, Rani'ye yüksek dozajda alkol vermiştir. Fakat yakınındaki karınca yuvasını farketmediği için yuvadan çıkan karıncalar Rani'nin ağzına ve burnuna girmiş ve kız orada boğularak ölmüştür.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki