Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Missy Benedict

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments8 Share

Şüpheli
MissyBenedict.png
Profili
İsmi

Missy Benedict

Boyu

5'7" (1,70m)

Yaşı

19

Ağırlığı

220 lbs (100 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Hiçbir Yere Giden Yol

Missy Benedict (d. 1996) Cal Stark'ın öldürüldüğü Hiçbir Yere Giden Yol'da bir şüphelidir.

Profili

Missy, 19 yaşında, uzun, örgülü kızıl saçları olan, yeşil gözlü bir genç kızdır. Missy genel olarak yeşil bir tişörtün üstüne kalp desenleri olan pembe bir hırka giymektedir. Ayrıca boynunda altın bir kolye ve başının üstüne güneş gözlükleri vardır. Tüm bunların yanında Missy'nin barbekü sosu yediği ve pikap kamyonet kullandığı bilinenler arasındadır.

Vakadaki Rolü

Vaka95Kolaj.png

"Cal, BÜYÜK düşün!
Missy"

Oyuncu Ren Kanyonu gözlem noktasını aradıktan sonra orada, üzerinde Missy tarafından Cal'e yazılmış bir mesaj bulunan bir kolaj bulmuştur. Oyuncu Missy'ye Cal'i sorduklarında Missy, Cal ile ilkokuldan beridir arkadaş olduğunu ve Cal'in sürekli Ivywood Tepeleri'ne gitme hayalleri kurduğundan bahsetmiştir.

Oyuncu gözlem noktasını ikinci kez aradıktan sonra bu kez bir cihaz bulmuş ve bunu Hannah Choi'ye göstertir. Hannah'nın bulgularına göre cihaz, Cal tarafından uzaylılarla temasa geçmek için kullanılıyordu. Cihazda ayrıca Cal ve Missy arasında geçen bir konuşma da mevcuttu ve konuşmaya göre Missy, Cal'in uzaylılara olan takıntısından hoşlanmamıştı. Ekip kendisini ikinci kez sorguya aldığında Missy, Cal'den kendisini UFO'ları gördüğü yere götürmesini istediğini söylemiştir çünkü Ren Kanyonunda bir başına bırakılmak istemiyordu.

Soruşturmanın sonunda Jordan Stark'ın tutuklanması ile Missy suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki