Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Mitchell Westville

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments6 Share

Şüpheli
MW.png
Profili
İsmi

Mitchell Westville

Boyu

5'10" (1,78m)

Yaşı

67

Ağırlığı

163 Ibs (74kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Kan Ve Zafer(tutuklandı)

Mitchell Westville (d. 1946), Kan Ve Zafer (Vaka #42)'de Jerry Bigwall'un katilidir.

Profili

Mitchell, 67 yaşında, kısa ak saçları olan, kahverengi gözlü bir adamdır. Üzerinde bej bir takım elbise vardır ve sol göğsüne bir adet anma gelinciği takar. Takımının altında beyaz bir gömlek ile mavi bir papyon vardır. Mitchell, 163 pound (74 kg) ağırlığındadır ve kan grubu 0+'tir. Aynı zamanda viski içtiği bilinmektedir, ki dudak izleri viski bardağında bulunmuştur, "Prens" okumuştur, güneş kremi kullanmakta ve tenis oynamaktadır.

Vakadaki Rolü

Ekip Mitchell ile ilk olarak, Jerry'nin kulübü olan Livingstone Kulübünde, dudak izlerini bir viski bardağında bulduktan sonra konuşmuşlardır. Mitchell'in anlattıklarına göre orası ikinci evi gibiydi ve orada güvendikleri ile ticaret sırları hakkında konuşurdu. Ekip daha sonra, bahçe partisinin otrma planında Mitchell'in Jerry ile aynı masada oturduğunu öğrenmişler ve Mitchell'i tekrar sorguya almışlardır. Dediğine göre Jerry, pastayı yediği sırada masada değildi, çünkü gineş kremi sürmeye gitmişti, bu da Mitchell'in güneş kremi kullandığını göstermekteydi.

Vakanın sonunda bütün deliller Mitchell'i işaret ettiği için tutuklanmıştır. Ekip, Mitchell'i tutuklamaya gittikleri sırada Jones, Jerry Bigwall kılığına girerek Mitchell'i şaşırtmak istemiştir. Şoka giren Mitchell, bütün gerçeği anlatmıştır. İfadesine göre Jerry, geçen gece Mitchell'i sarhoş edip ailesinin iflasın eşiğinde olduğunu itiraf ettirmesi sağlamış, hatta bunu kayda bile almıştı. Mitchell, ailesinin adının kirlenmesini istemiyordu çünkü Akçaağaç Tepeleri sakinleri, eğer gerçeği biliyor olsalar, ona aşağılık gözü ile bakacaklardı. Ayrıca dediğine göre cinayet, Akçaağaç Tepeleri'nde küçük bir suçtu. Mitchell, Jerry'ye, Livingstone Kulübündeki kasasına erişmesini sağlaması, bu sayede de kaydı yok edebilmesi için hakikat iksiri vermiş fakat buy bir işe yaramamıştı, çünkü Jerry zaten Westville'ler hakkında her şeyi herkese anlatacaktı. Bunun olmasını önlemek için de Mitchell, pastanın içine jiletleri gizleyerek Jerry'nin bunları yiyerek ölümüne sebep olmuştur. İtirafından sonra Jones, gerçek yüzünü göstermiş ve ekip, Mitchell', tutuklamışlardır.

Mahkemede Mitchell, Akçaağaç Tepelerindeki ailelerin yıllardan beridir var olduklarını ve şehrin en saygın insanları olduklarını söylemiş, fakat Yargıç buna karşılık Mitchell'in tek yaptığının Westville adını cinayetle karalamış olmak olduğunu söylemiştir. Mitchell'in ifadesine rağmen cinayet, son derece ağır bir suçtu, bu yüzden de Mitchell, şartlı tahliye imkanı olmaksızın müebbet hapis cezasına çarptırılmıştır.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki