Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Moda Kurbanı/Diyaloglar

< Moda Kurbanı

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Vaka Diyaloglar
Modakurbanı.png

Samuel King: <Rütbe> <İsim>! Hemen alışveriş merkezine gidin. Kadının biri bir giyim mağazasında ölü bulundu.
King: Odell Toole adında bir adam olayı ihbar etti. Olay yerini inceledikten sonra onunla da bir konuşun.

Bölüm 1

Odell Toole'u Sorgula
Odell: Cesedi mağazada gördüğüm sırada koridorları siliyordum. Vallaha ne yalan söyleyeyim,ilk gördüğümde harika bir vitrin mankeni sanmıştım, haha!
Jones: Sanki ölmeyi hak etmiş gibi konuşuyosunuz, Bay Toole.
Odell: Sadece şaşırmadım, hepsi bu. Lucy bu dükkanın sahibiydi ve başkalarına bunu asla unutturmazdı. SÜREKLİ başkalarını küçük görürdü, onlardan birisinin öldürmüş olabileceğine şaşmamalı.
Odell: Onu bu sabah görmüştüm. Gördüğümde... yanında birisi vardı. Fakat kim olduğunu bilmiyorum ve nasıl birisi olduğunu da göremedim.

İncele: Giyim Mağazası.
Jones: Bu kadının ne yaptığını bilmiyorum, ama kimse böyle ölmeyi haketmez.
Jones: Kimliğine göre kurbanımızın adı Lucy Campbell. Çantasında bir şey olup olmadığını kontrol etmek ister misin?
Jones: Hadi Odell ile de bir konuşalım. Belki işe yarar bir şey görmüştür.

Otopsi: Kurbanın Cesedi.
Nathan: Kurban, manken vitrinine koyulmadan önce zaten ölmüş. İlk boğularak öldürülmüş, sanırsam metal bir eşya ile.
Nathan: Elbisesinin üstünde kendisine ait olmayan bir salya buldum. Bu, onun katilinden geliyor!
Nathan: Salyaya göre, Lucy'nin katili diyet kola içiyor!
Nathan: Ve pek de şaşırmamak lazım ama, katil şeker hastası!
Jones: Nathan, beni etkilemekten hiç geri kalmıyorsun. Hepsini not ettin mi, <İsim>?

İncele: Kurbanın Çantası.
Jones: Kurbanın cep telefonu, harika! Bakalım en son kiminle konuşmuş...
Jones: ...Tabii ki de kilitli. PIN kodu olmadan hiçbir şey yapamayız.
Jones: Pekala, <İsim>, şifre kırıcımız sensin! Bize hünerlerini göster!

İncele: Kurbanın Cep Telefonu.
Jones: Bir ara şunu nasıl yaptığını bana da gösterirsin, değil mi? PIN kodunu bu kadar kısa bir sürede kırdığına inanamıyorum!
Jones: Pekala, "Kimmy" diye birisi dün gece Lucy'yi sürekli aramış. Adres yok tabii... Hadi Alex'e onu takip ettirtelim.

Analiz et: Esrarengiz Numara.
Alex: Kurbanınızı dün gece on defa arayan Kimmy aslında Kim Aoki. Bu da adresi.
Jones: Harika! <İsim>, hadi şu Kim ile bir konuşalım, bakalım neden Lucy'yi dün gece tam on defa aramış.

Kim Aoki'ye kurbanla olan ilişkisini sor.
Kim: Ben... İnanamıyorum. Yani... Lucy'nin öldüğünden emin misiniz?
Kim: Demek bu yüzden telefonlarıma cevap vermiyormuş... Benimle artık konuşmak istemiyor sanmıştım!
Kim: Dün gece eğlenmek istemişti, bizde şu bara gittik, The Golden Thimble'dı adı. Ama kavga ettik ve ben erken eve gittim.
Jones: Orayı biliyorum! <Rütbe> <İsim>, hadi gidelim!

İncele: The Golden Thimble.
(İncelemeden Önce)
Nina: Bir saniye, KİMSE barımı izinsiz arayamaz! Ne istiyorsunuz?
Jones: Lucy Campbell bu sabah ölü bulundu. Dün gece buraya geldiğini biliyoruz. Bununla ilgili söyleyebileceğiniz bir şey var mı?
Nina: Lucy öldü mü? Vah vah, ne kadar üzücü.
Nina: Dün gece dallamanın biriyle çıktı, bundan eminim. Bütün geceyi garsonumun not defterini kullanarak diğer kadınlara telefon numarasını vermekle geçirdi!

(İncelemeden Sonra)
Jones: Bu bir not defteri! Bu gizli şahsımızın numarasını dağıtırken kullandığı defter olmalı! Pekala, şimdi defterde neler yazıyor bir bakalım...

İncele: Not Defteri.
Jones: Telefon numarası, harika! Eminim Nina'nın bize bahsettiği adam tarafından yazılmıştır.
Jones: Hadi şunu Alex'e verelim de numaranın kime ait olduğunu çıkarsın.

Analiz et: Telefon Numarası.
Alex: Bulduğun not defterdeki telefon numarası Joey Manzano'ya ait.
Jones: Güzel, teşekkürler Alex! Eh, <İsim>, Joey'in Lucy hakkında neler diyeceğini görmeye gidelim!

Joey Manzano'yu kurban hakkında sorgula.
Jones: Bu kadını canlı gören son kişi sensin. Dün gece Golden Thimble'da Lucy ile birlikteydiniz.
Joey: Dur, bekle. Sen benim şüpheli olduğumu mu söylüyorsun?
Joey: S*ktir, bir sorun olduğunu biliyordum! Oh evet, benimle flört etti, hepsi bu.
Joey: Ama onunla sadece takıldık. Daha iyi bir kız buldum ve onunla birlikte eve gittim.

Bölüm 2

İncele : Ana Hol

(İncelemedn önce)

Jones: Bak <İsim>. Bu Biff değil mi? Onu en son 8.vaka Artık Güzel Değil'de görmüştük.İşimiz bitince tekrar onla görüşürüz.

(İncelemeden sonra)

Jones: Bence bu çöp poşetini bir güzel incelek iyi olur, değil mi <İsim>.Madem sen buldun inceleyende sen olacaksın..

İncele : Çöp Poşeti

Jones: Bu kanlı bir askı ! Cinayet silahımız bu olabilir.Hemen bunu Nathan'a götürelim <İsim> !

Analiz Et: Kanlı Askı

Nathan: Cinayet silahınız kesinlikle bu askı. Bu metal, kurbanın yaralarına uyuyor.

Nathan: Ama daha fazlası da var. Askı nasıl da bükülmüş gördün mü? Bu, katilin sağlak olduğunu gösteriyor.

Biff Wllington'u sorgula : 

Biff: <Rütbe> <İsim>, Müfettiş Jones, sizleri görmek ne güzel !

Biff: Zavallı Lucy 'nin öldürüldüğünü duydum... Nereye gitsem güzel kızların sonu kötü oluyor.

Biff: Lucy'le sadece 2 defa konuşmuşluğum var ama çok tatlı ve iyi bir kızdı.Kız arkadaşı Kim, yıkılmış olmalı!

Jones: Ne? KimLucy ile çıkıyor muydu ? <İsim>, sanırım birilerinin yapması gereken  bir konuşma var !

Kim Aoki'yi sorgula : 

Kim: Evet Lucy ile birbirimizi seviyorduk.Bu sizi ilgilendiriyor mu?

Jones: Eski kız arkadaşınız, siz kavga ettikten birkaç saat sonra vahşice öldürüldü ve böyle bir durumda şüpheli olmayacağınızı mı düşündünüz? Hadi ama!

Kim: Lucy'nin kılına bile zarar vermezdim! Bunu kanıtlayana kadar beni suçlamayı bırakın!

Nina Hunt'u sorgula :

Jones: Bayan Hunt, Joey Manzano ile biraz konuştuk da, bardan Lucy Campbell ile çıkmadığını söylüyor.

Nina: Bakın bayım, bir bar sahibi olabilirim ama ben sadece diyet kola içerim.Ne gördüğümü biliyorum; o pislik, eve Lucy ile gitti!

Nina: En azından Kim, Lucy'nin aksine onunla konuşmayacak kadar akıllıydı.

Joey Manzano'yu sorgula :

Jones: Joey, polise yalan söylemenin iyi bir şey olmadığını bilmen gerek... Lucy'le aynı vakitte bardan çıktığınıza dair elimizde kanıt var.

Joey: Pekala, beraber çıktık. Ama o kal**k barın dışında bana sadece sevgilisini kıskandırmak istediğini söyledi! Sevgilisinin kim olduğunu bilmiyorum ama ona acıyorum!

Jones: Sana inanmadığım için özür dilerim! Amayine de bütün gece neden tek bir diyet kola içtiğini sorabilir miyim?

Joey: Şeker hastalığının nasıl bir şey olduğunu bilir misin? Ah şu polisler ve saçma sapan soruları yok mu...

Bölüm 3

Also on Fandom

Random Wiki