FANDOM

Molly Byrne
MollyByrne
Profili
Tam Adı Molly Byrne
Boyu 5'3" (1,60 m)
Yaşı 38*
Ağırlığı 145 lbs (65 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu B+
Durumu Hayatta*
Vakalar İçkiyi Fazla Kaçırma

Molly Byrne İçkiyi Fazla Kaçırma vakasında bir şüphelidir.

Profili

Molly, 38 yaşında bir terzidir. Molly açık kahverengi saçlıdır, üzerine mor bir elbise ile siyah bir kaban giyer ve siyah bir kurdele takar. Molly ayrıca at yarışlarına gider.

Criminal Case'deki Rolü

Oyuncu terzi dükkanındaki yazar kasayı inceledikten sonra Molly ile konuşmak istemiştir. Kendisine cinayetten bahsedildiğinde kurbanı görmek istediğini ve kişi konusunda yanılıyor olabileceklerini söylemiş, oyuncunun yanılmadığını fark edince de Davy'nin ölmesiyle korktuğu şeyin başına geldiğini ağlayarak dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra terzi dükkanında üzerine Molly'nin adının yazılı olduğu bir tabanca bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre Davy bunu kendisine kendisini korumak için vermişti. Anlattığına göre evlendikleri gün kurban, kendisini tehlikenin içine atmayacağına dair söz vermiş fakat onun yerine bu kez hiç istemediği mafya hayatının içine sokmuştu. Dediğine göre Davy'nin kendisine o tabancayı vermesi bardağı taşıran son damlaydı çünkü hiçbir biçimde böyle bir hayat istememişti.

Soruşturmanın sonunda Mauro Massetti'nin tutuklanması ile Molly suçsuz bulunmuştur.

Galeri