Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Molly Mocard

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments8 Share

Şüpheli
MC.png
Profili
İsmi

Molly Mocard

Boyu

4'11" (1,48m)

Yaşı

45

Ağırlığı

124 Ibs (57kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

0-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Bir Cenaze ve bir Düğün

Molly Mocard (d. 1968), eski kocası Walter Fairbanks'in öldürüldüğü Bir Cenaze ve bir Düğün (Vaka #47)'de bir şüphelidir.

Profili

Molly, 45 yaşında, uzun dağınık sarı saçları olan, mavi gözlü bir kadındır. Üzerinde genellikle beyaz bir laboratuvar önlüğü, onun altında kırmızı bir bluz vardır, ayrıca önlüğünün sağ tarafında bir tane "OYLAR MAVİYE" rozeti, sol tarafında da kurucusu olduğu "Moclab"'ın logosu, kırmızı bluzunun sağ tarafında da bir tane yağ lekesi vardır. Molly 124 pound (57kg) ağırlığındadır ve kan grubu 0-'tir. Molly ayrıca kimya bilgisine sahiptir, havacılıktan anlar ve kontak lens takmaktadır.

Vakadaki Rolü

MocLab.png

Molly, ünlü pilot Walter Fairbanks'in eski karısı ve biyokimya araştırma şirketi "Moclab"'ın kurucusudur.

Ekip, köprü girişinde üstünde Molly'nin adının yazdığı bir kısıtlama emri bulmuşlar ve bunun üzerine Molly ile konuşmaya gitmişlerdir. Molly, ekiple kısıtlama emri hakkında konuştuğu için tiksinti duymuştu çünkü bu emirde Lola'nın parmağı olduğunu düşünüyordu, çünkü Lola, Walter ile evlenmek için Molly'den boşanmasnı desteklemişti fakat ekip buna karşılık emri verenin Walter olduğunu söylemişlerdir. Ekip, Molly'nin "boşanma sonrası sendromu"'na yakalandığını düşünmüşlerdir çünkü aynı bu sendromda olduğu gibi Molly, boşandıkları halde bunu kabullenemiyordu.

Ekip daha sonra Molly ile intihar girişimi hakkında konuşmuşlardır ve aynı önceki gibi, boşanmış olduklarını kabullenemiyordu ve Walter'ın "sonsuz kocası" olmasını istediği için onun yanına gitmek istediğini belirtmişti. Ekip Molly'den nefsine hakim olmasını istediklerinde Molly, Walter'ın ölümü hakkında bir delil olarak onu gizli kameraya çektiğini söylemiştir. Ekip daha sonra b kamerayı parçalanmış olarak bulmuşlar ve onarıp analize göndermişlerdir. Katil olan Esteban Vallez tutuklandıktan sonra Molly serbest bırakılmıştır fakat ekip yinede Molly'nin aptalca bir şey yapmadığından emin olmak için Molly'yi yoklamışlardır çünkü ekibe göre Molly'nin akli dengesi boşanmadan ötürü fazla yerinde değildi.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki