Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Molly Robinson

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments19 Share

Şüpheli
Molly.png
Profili
İsmi

Molly Robinson

Boyu

5'1" (1,54m)

Yaşı

76

Ağırlığı

165 Ibs (75kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

A-

Durumu

Merhume

Vakalar

Son Yolculuk
Köpekle Köpek Olunmaz(öldürüldü)

Molly Robinson (d. 1937), Son Yolculuk (Vaka #23)'ta bir şüpheli ve Köpekle Köpek Olunmaz (Vaka #31)'da kurbandır.

Profili

Molly, 76 yaşında, orta uzunlukta gri saçlı ve yeşil gözlü bir kadındır. 165 Ibs (75kg) ağırlığındadır ve kan grubu A-'tir. Genellikle mavi bir elbise giyer ve elbisesinin sağ tarafında bir polen izi vardır. Ayrıca sürekli küçük köpeğini de yanında taşır. Molly ayrıca bahçe işlerini sever ve Alligators marka lastik ayakkabılar giyer.

Vakalardaki Rolleri

Airline Ticket.png

Daniel'ın uçak bileti.

Son Yolculuk

Bu vakada Molly, kurban Daniel Taylor'ın kız arkadaşı olan Lily Robinson'ın büyükannesi dir. Çay evi sahibi Gertrude Piccadilly ekibe Daniel'ın orada tanımadığı birisi ile öldürüldüğü gecenin öncesi çay içtiğini söylediklerinde ekip o masayı aramış ve üstünde Molly'nin parmak izlerinin bulunduğu bir fincan bulmuşlardır ve Molly bu şekilde vakaya dahil olmuştur. Daha sonra ekip kurbanın yaşadığı tavan arasında parçalanmış bir not bulmuşlar ve birleştirdiklerinde notun Molly tarafından Daniel'a yazıldığı ortaya çıkmıştır. Notta aynen şöyle yazıyordu: "Plalarını biliyorum. Sevgili Lily'yi bundan uzak tutarsan iyi olur. O seninle asla gelmeyecek." Bunu fark eden ekip tekrar Molly'yi sorgula almışlardır. Molly notu kendisinin gönderdiğini ve bu sebepten ötürü Daniel ile çay evinde buluştuğunu itiraf etmiştir. Dediğine göre Daniel, Lily'yi de alıp Avustralya'ya gitmek istiyordu fakat Lily kendisinini kızı gibi olduğu için bunun olmasını istemiyordu fakat bu kasabayı her ne kadar en az kendisi kadar sevdiğini bilse de nihayetinde Daniel'a da aşık olduğunu ve yumuşayıp onunla gidebilecek olmasından korkuyordu.

Köpekle Köpek Olunmaz

Tarihi Merkez'in son vakası olan bu vakada Molly her yıl düzenlenen köpek güzellik yarışmasına katılmış fakat yarışmanın engelli parkurunun ortasında köpeği ile ölü bulunmuştur. Molly'nin katili ise Margaret Littlewood'dur.

Cinayetin Detayları

Yarışmaya köpeği Poochikin ile katılan Molly, Köpek Güzellik Sahası'nda ölü olarak bulunmuştur. İkisi'de engel atlama bölümünde ölmüşlerdi ve vücutlarında herhangi bir iz yoktu. Otopsi sonucuna göre ikiside aynı sebepten ölmüşlerdi. İkiside zehirli olan havuçlu kekten yemişlerdi ve gıda zehirlenmezinden ölmüşlerdi. Kekin üstündeki süslemenin kalitesini ve zehrin farkedilmesinin güç olduğunu farz edince de Nathan katilin usta bir aşçı olduğu knaatine varmıştır.

Katil ve Nedenleri

Dog Pageant.png

Molly ve köpeği Molly'nin rakiplerinden biri olan Margaret Littlewood tarafından öldürümüşlerdir. Margaret'in esas amacı Molly'nin köpeğini öldürmekti çünkü kendisinin en büyük rakibi idi ve ne pahasına olursa oldun yarışmayı kazanmak istiyordu. Bunun sebebide torunlarının onu artık hiç ziyaret etmemeleri bu yüzdende yıldızının parlamasını istemesiydi. Fakat aynı kekte Molly'de yediği için ikisi'de yarışmanın engel atlama bölümünde ölmüşlerdir.

Margaret ayrıca yarışmaya katılan diğer adaylar olan Gertrude Piccadilly ve James Savage'ın da köpeklerini zehirlemiştir. Daha sonra da cinayetten yakalanıp tutuklanmamak için aynı kekle Memur Jones'u öldürme girişiminde bulunmuştur. Jones ağır bir şekilde hastalandığı için soruşturmaya devam edememiş ve onun yerine Ramirez geçmiştir.

Margaret, tutuklandıktan sonra ekibe Jones'u kurtaracak panzehiri vermiştir. Ayrıca gizli yemek tarifleri kitabını ve köpeği Astrid'i de Jones'a vermelerini rica etmiştir ki Jones köpeğine bakabilsin ve yarışmaya onun yerine katılsın.

Ek Bilgi

  • 76 yaşında olan Molly Grimsborough'da ki en yaşlı kurbandır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki