Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Mona Middlefinger

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments16 Share

Mona Middlefinger
MonaMiddlefinger.png
Profili
Tam Adı Mona Middlefinger
Boyu 5'3" (1,60 m)
Yaşı 26
Ağırlığı 132 lbs (60 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Ölü Kız Son Kez Kaydı

Mona Middlefinger (d. 1988) Ölü Kız Son Kez Kaydı vakasında bir şüphelidir.

Profili

Mona, 26 yaşında, beyazdan yeşile çalan saçları olan bir patencidir. Üzerinde, takımının adı olan "Pasifik Perileri" yazılı bir derbi üniforması giyer ve elinde yine takımının adının yazılı olduğu yeşil-siyah bir patenci eldiveni takar. Bunun yanında boynunda bir tane muska ve çivili bir yakalık vardır. Mona'nın aynı zamanda gitar çaldığı ve yoga yaptığı da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Mona, Pasifik Koyu'nun paten takımı olan "Pasifik Perileri"'nin kaptanı ve rakipleri "Helter Skaters"'ın kaptanı olan Susie Pickley'nin de doğal olarak rakibidir.

Ekip, Mona ile ilk olarak Susie'yi itip yere düşürdükten kısa bir süre sonra konuşmuşlardır, ki seyirci, Mona'nın o hareketinin faul sayılmasını istemekteydi. Ekip, Susie'nin öldüğünü fark ettiklerinde kızın cesedini otopsiye göndermişlerdir. Mona, Susie'yi aşırı derecede blok yaptığı için itmek zorunda kaldığını dile getirmiş, bunun üzerine ekip, Susie'nin öldüğünü bildirmişlerdir. Mona, Pasifik Perileri'nin blokeri idi ve görevi de Susie'nin takımını dağıtmasını önlemekti. Dediğine göre gördüğü tek şüpheli şey maçtan önce pistin kenarında ki sapıklardı.

Ekip, Mona ve Susie arasında yaşanacak gösteri afişini bulduktan sonra Mona ile tekrar konuşmak istemişlerdir çünkü Amy, kendisinin Susie ile olan rekabetini merak etmekteydi. Mona, Susie'nin ev hanımı olmasından ötürü paten derbisi için zayıf kaldığını düşünmekteydi ve kendisinin Susie'den daha tecrübeli olduğuna inanıyordu, yani Pasifik Perilerinin Helter Skaters'a göre daha tecrübeli olmaları gibi. Fakat yine de Mona'nın söyledikleri ekibe pekte bir anlam ifade etmemişti.

Vakanın sonunda cinayetten ötürü Barbara Pickley tutuklandığı için Mona serbest bırakılmıştır. Russell Crane, paten derbisi hakkında daha çok bilgi sahibi olmak istiyordu ve bunun hakkında Mona ile konuşmaya gittiklerinde ekibe sadece asabi bir yarışmacı olmadığını dile getirmiştir. Mona'nın zayıf olan bir noktası Lenny Spitfire ile birlikte bağış amaçlı oynadığı piyeslerdi. Bu sarsıntılı vakanın ardından Mona tekrar patencilik kariyerine devam edebilmiştir.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki