Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Monty Washington

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Şüpheli
Monty.png
Profili
İsmi

Monty Washington

Boyu

5,8"(1,74m)

Yaşı

43

Ağırlığı

200 Ibs (91kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

O+

Durumu

{{{durumu}}}

Vakalar

{{{vakalar}}}

Esas Sayfa: Monty Washington

Monty Washington (d. 1970) Grimsborough'nun Hayaleti (Vaka #25)'nde bir şüphelidir.

Profili

Monty ensesine kadar fırfır saçlı, beyaz tenli 43 yaşında bir adamdır. Gri gözlük takar ve kahverengi gözlüdür. Siyah bir ceketin içine balıkçı yakalı kazak giyer. Boynuna kırmızı bir eşarp giyer. Eşarbın sağ tarafında altın renkli yazılarla isminin baş harfleri yani MW yazar. Solunda ise kaplumbağa şeklinde bir broş takar. Kaplumbağanın sırtında turkuaz renkli bir kabuk vardır. Monty 200 Ibs ağırlığındadır ve kan grubu O+'dur. Monty ayrıca sanat derecesine sahiptir.

Vakadaki Rolü

Monty'nin Kitabı.png

Monty'nin Kitabı

Monty, Grimsborough'da yaşayan bir yazardır. Monty, cinayet mahallinde kitabı (Deli Hacı) bulununca ekip onu sorgulanmış ve bu şekilde vakaya dahil olmuştur. Bu portredeki kişinin yani Deli Hacı'nın kim olduğunu sorulunca Monty, Grimsborough'u yöneten zalim bir adam olduğunu söylemiştir. Grimsborough'ta bir gece Hacı'nın hizmetçisi Hacı'yı zehirlemişti. Hizmetçi herkesi evinin içine almış ve Deli Hacı'nın vücudunu parçalara ayırıp Grimsborough'nun farklı yerlerine gömdüğünü söylemiştir. Bu yüzden Hacı'nın ruhu dünyada öfkeli bir ruh olarak tutsak kalmıştı. Bundan sonra Onun portresini çizmeye çalışan insanlarda en sıradışı koşullarda öldüğünü söylemiştir. Kitaba gelince, Monty onu bulmak çok zor olduğu için kurbana bir sürprizi olduğunu söylemişti, o yüzden onu orada bulmaları normaldi. Ancak o kitabı alanların sadece Güzel Sanatlar öğrencileri olduğunu da belirtmiştir.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki