Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Morgan Goodwin

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments10 Share

Şüpheli
MorganG.png
Profili
İsmi

Morgan Goodwin

Boyu

5'7" (1,70m)

Yaşı

17

Ağırlığı

115 lbs (53 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Küller, Küllere

Morgan Goodwin (d. 1997), ablası Tess Goodwin'in öldürüldüğü Küller, Küllere (Vaka #55)'de bir şüphelidir.

Profili

Morgan, 17 yaşında, kısa kül kahverengisi saçları ve yeşil gözleri olan, gotik bir genç kızdır. Üzerinde siyah bir askılı elbise ile siyah-beyaz transparan bir bluz vardır. Boynunda sivri uçlu demirleri olan bir boyunluk, kulaklarında pentagram küpeleri ve sağ gözünün sağ tarafında siyah bir göz yaşı vardır. Bunun yanında siyah bir ruj ile siyah bir göz boyası sürer ve sol göğsünde çizik izleri vardır. Morgan'ın ayrıca cadılıktan anladığı, kara kedisi olduğu ve kan grubunun A- olduğu da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Morgan, Tess'in kız kardeşi ve Mary Goodwin'in torunudur.

Ekip, cinayet mahallinde, Tess'i öldürmek için kullanılan yanan kalasların arasından bir tane yanmaz bir madalyon bulmuşlar ve bunu onardıktan sonra Tess'in yanında kendisine çok benzeyen bir kızın daha olduğunu fark etmişlerdir. Jones, yıl sonu balosu katliamından sonra Tess'i tutukladıklarında, dosyasında Morgan adında bir kız kardeşi olduğunu hatırlamış, ve Morgan, böylece vakaya dahil olmuştur.

Ekip, Morgan ile konuşmaya ve ablasının öldürüldüğünü haber vermeye gitmişlerdir. Morgan, Tess'i adının anılmasından ötürü öfkelenmişti, çünkü ablasının Madison ve diğer üç kızıda ikinci dereceden öldürdüğünü biliyordu. Jones, Tess'in yaptıklarından ötürü Morgan'ın hayatının cehenneme döndüğünü düşünmüş ve ekip, bundan sonra Tess'in hapisten nasıl kaçtığını bulmaya çalışmışlardır.

Morgan, daha sonra karakola gelmiş ve katilin neden Tess'i öldürmek isteyeceğine dair bir ipucu vermiştir. Tess, Mary Goodwin'in nasıl öldürüldüğünü biliyordu ve Kızıl Tarikat, bunun açığa çıkmasına müsaade edemezdi ve Morgan'da bu bilgi yüzünden öldürüleceğinden korkuyordu. Morgan, ekibe doğal limanın 1649 yılındaki halini, yani Mary'nin idamı sırasındaki halini araştırmaları için ekibi Constance Bell'e yönlendirmiştir.

Ekip, Constance'tan yardım aldıktan sonra Morgan, Mary'nin Kızıl Tarikat'ın planlarını ifşa etmek üzere olduğunu ve cesaretinden ötürü onun torunu olmaktan gurur duyduğunu dile getirmiştir. Cadılık, Goodwin ailesinde asırlardan beridir vardı fakat Tarikat, Mary'nin idamı için bunu bahane olarak göstermişti çünkü Mary'nin bu bilgi ile sağ kalmasına müsaade edemezlerdi. Ablasının düşündüğü gibi canavar olmadığını öğrenen Morgan, Tess'in kefaret girişiminin aynı 400 yıl önce yakılarak engellendiğini düşünmüştür.

Morgan'ın ekibe olan yardımı ve Tess'in kefaret girişimini kabul etmiş olmasından ötürü, katilin Luna Hecate olduğu anlaşılmış ve Morgan serbest bırakılmıştır. Ek Soruşturma sırasında Morgan, ekibe Tess'in kendisine öldürülmeden kısa bir süre önce gönderdiği kasetleri vermek istemiş ve ekip, kasetleri analiz etmeye başlamışlardır.

Kaset, iki Kızıl Tarikat mensubunun arasında geçen bir konuşmaya aitti ve konuşmada Samuel King'in Tarikat'tan ayrılması mevzusu geçiyordu. Fakat Tess'in Morgan'a Kızıl Tarikat'ı King'in kefaret girişimin engellenmesinde suçlu kılan bir delil göndermesi Jones'un kafasını karıştırmıştı. Morgan, ekibe yardım etmesine rağmen, Tess'in kaseti nereden bulduğunu ve neden ona gönderdiğini bilmiyordu, çünkü Tess ile tutuklandığınıdan beridir konuşmamıştı. Ekip, Tarikat'ın suçlarını açığa çıkarmak için getirdiği delilden ötürü Morgan'a teşekkür etmişlerdir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki