Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Mortimer Mutlog

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments13 Share

Şüpheli
MM.png
Profili
İsmi

Mortimer Mutlog

Boyu

6'0" (1,83m)

Yaşı

63

Ağırlığı

150 Ibs (68kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Bir Cinayetin Anatomisi

Mortimer Mutlog (d. 1950), Grimsborough'da bir post dükkanı sahibi ve Bir Cinayetin Anatomisi (Vaka #24)'nde şüphelidir.

Profili

Mortimer, 63 yaşında, kel, kahverengi gözlü ve kalın kaşlı bir adamdır. Üzerinde beyaz bir gömlek ve onun da üstünde bordo bir önlük vardır. 150 Ibs (68kg) ağırlığındadır ve kan grubu A-'tir. Mortimer ayrıca tiyatro sever ve, postçu olduğu için, dikiş işlerinde beceriklidir.

Vakadaki Rolü

Ekip, Mortimer'ın postçu teşhirini ararlarken orada kurban Wilfred Turnscrew'ın dolma kalemini bulmuşlardır. Kalemin neden orada bulunduğu sorusuna Mortimer, Wİlfred'in birkaç gün önce dükkanına geldiğini ve birkaç yıl önce postunu doldurduğu kedisinin çürümeye başladığına dair şikayette bulunduğunu söylemiştir. Kedinin çürümesinden ötürü Mortimer ile kavga etmiştir ve dediğine göre kalem de muhtemelen kavga sırasında düşmüştü.

Morg.png

Morg.

Daha sonra Mortimer'ın dükkanını tekrardan arayan ekip orada bir sandığın içinde Wilfred'a açılmış bir hakaret davası dosyası bulmuşlardır. Orada Mortimer'ın Wilfred'a dava açtığını, çünkü kitaplarından birinde onu kötü adam (Morg) olarak gösterdiğini ileri sürmüştür. Yani kurban onu en çok satan kitabında kötü adam yaparak küçük düşürmüştür. Kitapta Wilfred, Mortimer'ı insanların canlı canlı içini dolduran başarısız bir postçu gibi göstermiştir. Bu sebepten ötürü Mortimer, Wilfred'a dava açmış fakat bu dava geri çevrilmiştir. Wilfred ayrıca Mortimer'ın dükkanına gelip onunla alay etmişti ve şimdi o da müzeye gidip onunla alay etmek isterdi.

Bu şekilde Mortimer bir numaralı şüpheli konumuna gelmiştir. Çünkü hem Wilfred'dan nefret ediyordu hem de kurbanın canlı canlı içi doldurulmuştu ki post doldurmak Mortimer'ın uzmanlık alanıydı.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki