Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Muhammed Süleyman

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments21 Share

Şüpheli
MuhammedS.png
Profili
İsmi

Muhammed Süleyman

Boyu

4'1" (1,25m)

Yaşı

7

Ağırlığı

57 Ibs (26kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Kralın Tüm Atları

Prens Muhammed Bin Halit Süleyman (Arapça: محمد بنخلد السليماني; d: 2006), Sultanistan Prensi ve babası Kral Halit Bin Ömer Süleyman'ın öldürüldüğü Kralın Tüm Atları (Vaka #49)'nda bir şüphelidir.

Profili

Muhammed, 7 yaşında, kahverengi gözlü bir oğlandır ve Sultanistan'ı Süleyman hanedanından gelmektedir. Üzerinde koyu renkli bir fistan, başında beyaz bir poşu ve boynunda kahverengi bir peşmina şalı vardır. Muhammed ayrıca batıl inançlara sahiptir, nargile içer ve binici çizmeleri giymektedir.

Profili

Muhammed, Kral Halit Süleyman'ın oğludur ve babası öldükten sonra Sultanistan tahtına kral olarak çıkacaktır.

Muhammed ilk olarak Başkan Johnson'ın konuşması sırasında sıkılırken görülmüştür. Kral Halit, Grimsborough Binicilik Kulübünde ölü bulunduktan sonra ekibin Muhammed ile, artık kral o olduğu için dikkatli bir biçimde konuşmaları gerekti. Muhammed, artık kral olduğu için ekipten kendisine "Majesteleri" diye hitap etmelerini istemiştir, fakat hal ve tavırları, hiç de kendisinden önceki krallara benzemiyordu. Muhammed, odasında ziyaretçi istemiyordu, bu yüzden de ekip, Muhammed'in odasına girip daha fazla delil, özellikle de üzerinde Hilda Tipton'ın adının yazdığı dadılık fermanını bulabilmek için kapı şifresini kırmak zorunda kalmışlardır.

Muhammed TV.png

Muhammed'in ekibe karşı olan çocukça tutumu ve Sultanistan'daki petrol pazarında ki olası bir çöküş, Muhammed'in canlı yayında ABD'ye karşı petrol ambargosu uygulamasına neden olmuştur. Muhammed ayrıca babasının katilinin yakalanması için ekibe 24 saat süre vermiştir ve eğer katil, bu zaman zarfı içinde yakalanamazsa, Sultanistan ve ABD arasındaki bütün ticari ilişkiler Muhammed'in emirleri ile bitirilecekti.

Ekip, Muhammed'in petrol ambargosu konulu yazısını bulduktan sonra tekrar onunla konuşmaya gitmişlerdir. Muhammed, memleketine dönmek istiyordu fakat ekip, kendisinden ne pahasına olursa olsun yardımcı olmasını istemişler, hatta Hilda'nın da 7 yaşında olmasına rağmen bir profesyonel gibi konuşmasını sağladığını kabullenmişlerdir. Muhammed, konuşmak istememiş ve ekipten katili bir an önce bulmalarını istemiştir. Ekip, Muhammed'in isteksizliği üzerine Hilda ile konuşup Muhammed'in yanlış bir şey yapmasının önüne geçmesini rica etmişlerdir.

Vakanın sonunda Hilda, katil olarak tutuklanmış ve hatta Muhammed'in güvenini kazanmak için ona yalan söylediği ortaya çıkmıştır. Muhammed, ekibe Hilda'yı yakaladıkları için teşekkür etmiş ve memleketine dönmeden önce kendisi ortaya çıkardığı petrol ambargosunu geri çekmek için bir takım sözleşmeler imzalayacağını söylemiştir. Muhammed, her ne kadar babasının sorumluluklarını erken de almış olsa, büyüdükçe tıpkı babası gibi iyi bir kral olacağını dile getirmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki