Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Muhteşem Coco

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

Şüpheli
MuhteşemCoco.png
Profili
İsmi

Muhteşem Coco

Boyu

5'1" (1,55 m)

Yaşı

48

Ağırlığı

180 lbs (81 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

B-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Sirkte Ölüm

Muhteşem Coco (d. 1967), Annie Capri'nin öldürüldüğü Sirkte Ölüm (Vaka #52/108)'de bir şüphelidir.

Profili

Coco, 48 yaşında bir palyaçodur. Genel olarak çok renkli bir kostüm giymekte, aynı şekilde bir şapka ile papyon takmakta ve yüzüne kırmızı bir boya sürmektedir. Coco'nun ayrıca buzlaş yediği ve tebeşir kullandığı da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Coco tarafından kurbana gönderilmiş balon hayvan üzerindeki mesajı bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Ekip kendisine Annie'nin ölümünü bildirdiğinde buna sevinmesi bütün şüpheleri üzerine çekmişti. Amy kendisine kurban ile bir husumeti mi olduğunu sorduğunda ise Coco, sirk hayatının kolay olmadığını ve, kendi iş arkadaşları da dahil herkesin kendisine gülmesinin hoş bir şey olmadığını dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra, üzerinde kurbanın "Coco'ya geri ödeyeceğinin" yazdığı bir kumbara bulmuş ve Coco'ya bunu sormak istemiştir. Oyuncu kendisine parayı sorduğunda Coco, tiyatro okuluna gitmek istediği için o parayı biriktirdiğini fakat kurbanın kendisi ile asla oyuncu olamayacağını söyleyerek dalga geçtiğini söylemiştir. Daha sonra Annie, Coco'nun parası ile ortadan kaybolmuş ve geriye bir tek o notu bırakmıştı.

Soruşturmanın sonunda Mikey Bolero'nun tutuklanması ile Coco suçsuz bulunmuş fakat ekip, kendisi ile olası bir büyük soygun hakkında konuşmak istemiştir. Eugenia Hestentrope'un dediğine göre Coco, çatı katı terasında Louis De Rico ile konuşurken görülmüştü. Oyuncu kendisinden buna bir açıklama getirmesini istediğinde Coco, Louis'in kuzeni olduğunu ve kendisi ile konuşmaya geldiğinde yüzüne pasta fırlattığını, çünkü bir hırsızla işi olmayacağını dile getirmiştir. Oyuncu daha sonra Louis'in çatı katında bir şeyler bırakıp bırakmadığını anlamak için olay yerini aramaya koyulmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki