Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Muthui Ndiritu

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Muthui Ndiritu
MuthuiNdiritu.png
Profili
Tam Adı Muthui Ndiritu
Uyruğu Kenya Bayrağı.png Kenya
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 29
Ağırlığı 157 lbs (70 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu B-
Durumu Hayatta
Vakalar Ölümün Çarkı

Muthui Ndiritu (d. 1987) Ölümün Çarkı vakasında bir şüphelidir.

Profili

Muthui, 29 yaşında bir kaçak fil avcısıdır. Muthui, kısa saçlı ve kahverengi gözlüdür ve üzerinde bej bir gömlek ile sağ yanağında bir yara izi vardır. Muthui aynı zamanda nyoma choma yer, bitkiler konusunda bilgilidir ve yön bulma becerilerine sahiptir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu kurbanın iş yaptığı kaçak avcı kampında bulduğu bir asit şişesinde Muthui'nin saçını bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Muthui kaçak fil avı işinde kurbanın yalnız olduğunu iddia etse de deliller tam tersini söylüyordu. Kaçak fil avıyla uğraştığını itiraf eden Muthui, bu fikrin kurbana ait olduğunu ve amacının da fildişi satarak para kazanmak olduğunu söylemiştir. Oyuncu kendisine Kariuki'nin öldürüldüğünü söylediğinde ise onun cinayetiyle alakası olmadığını dile getirmiştir. Oyuncu bunun üzerine Muthui'yi kaçak fil avcılığı yapmaktan ötürü gözaltına almıştır.

Oyuncu daha sonra cinayet mahallinde bulduğu bir taşın üstünde Muthui'nin kanını bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre tek amacı fildişi satışından gelen kârdan eşit pay almaktı fakat kurbana bunu dillendirdiğinde kurban, kendisine taş atarak yanıt vermişti. Kurban, müşteri ve işi kolaylaştıracak adam bulduğu için daha yüksek bir pay hak ettiğini düşünse de filleri avlayan Muthui'ydi. Muthui son olarak av işi ilerledikçe Kariuki'nin gittikçe zenginleştiğini, Muthui ise fakir kaldığını dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Nyota Adhiambo'nun tutuklanması ile Muthui suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki