Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Myriam Miller

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments13 Share

Şüpheli
MyriamMiller.png
Profili
İsmi

Myriam Miller

Boyu

5'8" (1,74m)

Yaşı

40

Ağırlığı

150 lbs (68kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

B-

Durumu

Hayatta

Vakalar

İntikam

Myriam Miller (d. 1974), David Breitman'ın öldürüldüğü İntikam (Vaka #12/68)'da bir şüphelidir.

Profili

Myriam, 40 yaşında, kısa, uçları gri, kahverengi saçları olan, yeşil gözlü bir kadındır. Genellikle koyu kahve bir bluzun üzerine, üzerinde "ŞARKÜTERİ" yazılı pembe-beyaz bir önlük takar ve pembe çerçeveli gözlükleri vardır. Ayrıca turkuvaz küpeler takar ve boynunda bir altın kolye ile sol omuzunda fıstık yeşili bir havlu vardır. Myriam'ın ayrıca çay içtiği de bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Myriam, Parks Caddesinde bulunan bir Yahudi Şarküterisinin sahibidir.

Ekip, Myriam'ın dükkanında, David Breitman'ı aşırı kan kaybından ölmüş halde bulduktan hemen sonra Myriam'ı yanlarına çağırmışlardır. Myriam'ın tek bildiği şey, öldürülmeden saniyeler önce kendisinden yemeklik almak istemesiydi. Myriam içeriye, David'in istediği şeyi almaya gitmiş ve geri döndüğünde katil çoktan David'in işini bitirmişti. Ayrıca David, öldürülmeden önce tren istasyonunda birisi ile buluşacağını söylemişti. Bu yüzden ekip derhal tren istasyonuna gitmişlerdir.

BreitmanTutuklanma.png

David Breitman'ın tutuklanmasını gösteren eski bir makale.

Ekip, tren istasyonuna yaptıkları ikinci ziyaretten sonra orada David'in tutuklanmasının gösterildiği eski bir makale bulmuşlardır. Makalede yazdığına göre David yakalandığı sırada partneri olan Isaac Miller (Myriam'ın Babası) polis kurşunu ile vurulmuştu. Bu da ekibin Myriam ile ikinci kez konuşmalarını gerektiriyordu. Myriam, babasının zamanında David ile soygunlara katıldığını ve, kasa şifrelerini kırdığı içinde "Tilki" kod adı ile anıldığını söylemiştir. Amy, Isaac Miller'ın yaptıklarının yasa dışı olduğuna inansa da Myriam, babasının katıldığı soygunları haklı bulmaktaydı. Isaac, soygun sırasında fazla vakit kaybettiği için polis Isaac ve David'i yakalamaya gelmişler, ve Isaac'ı vurduktan sonra David'i tutuklamışlardır. Myriam ise babsının ölümünden David'i sorumlu tutmaktaydı çünkü soygunu iyi planlayamamış olması babasının ölümüne yol açmıştı.

Vakanın sonunda David'in katili tutuklandığı için Myriam serbest bırakılmıştır.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki