Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Nelson Campbell

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments9 Share

Şüpheli
503px-Nelson.png
Profili
İsmi

Nelson Campbell

Boyu

6'2" (1,89m)

Yaşı

60

Ağırlığı

171 Ibs (78kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ölümcül Bir Oyun

Nelson Campbell (d. 1953), Ölümcül Bir Oyun (Vaka #20)'da şüphelidir.

Profili

Nelson, 60 yaşında, sarı, seyrek saçlı ve yeşil gözlü bir adamdır. 171 Ibs (78kg) ağırlığındadır ve kan grubu A-'tir. Genellikle koyu kahve bir ceket ile siyah-beyaz bir yeleğin içine beyaz bir gömlek giyer ve hafif beyaza çalan bir kıravat takar. Nelson aynı zamanda havyar seven birisidir.

Vakadaki Rolü

Ekip Steve Wood'un işkenceye maruz kaldığı yer olan 278, Kennedy Caddesinde bulunan ürkütücü bodrumdaki işkence masasını incelerken parçalanmış bir kapak bulmuşlardır. Kapağı birleştirdiklerinde ise kapağın bir antropolog olan Nelson Campbell'ın bir kitabı olan "İnsan Hamburgeri Teorisi"'ne ait olduğu ortaya çıkmıştır. Kapak bir suç mahalli olan ürkütücü bodrumda bulunduğu içinde Nelson sorgu için ekip tarafından çağırılmıştır. Daha sonra ekip berduş sığınağında parçalanmış bir kart bulmuşlar ve birleştirdiklerinde kartın yine Nelson'a ait bir işyeri kartı olduğu ortaya çıkmıştır. Bunun hakkında ise Nelson kartını Tyler McAlister adlı bir tüccara verdiğini söylemiştir. Dediğine göre Tyler kitaba karşı bayağı bir ilgi göstermişti ve kitap hakkında daha fazla bilgi istiyordu.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki