Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Nick Kringle

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

Nick Kringle
Nick Kringle.png
Profili
Tam Adı Nick Kringle
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Ölümcül Gece(öldürüldü)

Nick Kringle Ölümcül Gece vakasında kurbandır.

Profili

Nick, CIA adına çalışan ve COSMORUS'ta bakım-onarım görevlisi olarak görünen bir gizli ajandı ve kendisini yerli halka Noel Baba gibi tanıtmıştı. Nick öldürüldüğü sırada Noel Baba kostümü giymekteydi.

Cinayetin Detayları

Oyuncu Nick'in cesedini gölün ortasında bir buz kitlesinin içinde donmuş halde bulmuştur. Otopsi sonucuna göre Nick, bir tür silahla vurulmuştu ama Angela bunun ne tür bir silah olduğunu kestirememişti. Angela aynı zamanda kurbanın parmaklarında buz pateninin bıçağı ile yapıldığı belli olan kesik izleri bulmuştu, bu da katilin buz pateni yaptığını göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin beklenmedik bir şekilde Asal Havvaa olduğu ortaya çıkmıştır.

Oyuncu'nun Asal'ı tutuklayacak olması, Asal ile ilişki yaşayan Jack'i şoka uğratmıştı. Buna rağmen kendini kaybetmeyen Jack, delilleri sıraladıktan sonra Asal onun kıskanç bir erkek arkadaş gibi davrandığını söylemiş fakat Jack'in buna karşı çıkması ile Nick'i öldürdüğünü itiraf etmiştir. Dediğine göre Nick'i öldürme görevini kendisine Mossad vermişti çünkü istihbarata göre Nick, karanlık işler peşindeydi ve yaptığı iş her neyse küresel bir tehdit haline gelebilirdi. Jack son olarak kendisini kendisinin tarafından yakalandığını belirttiğinde Asal, yaşadıkları ilişkinin dengesini bozduğunu, eğer gerektiği gibi davranmış olsa asla yakalanmayacak olduğunu söylemiştir.

Mahkemede Asal, Yargıç Adaku'ya üstleri ile toplantı yapmış olması gerektiğini söylemiş, Adaku'da bu iddiayı reddetmemiştir. Ayrıca dediğine göre mahkemenin bir takım istihbarat örgütleriyle "özel" ilişkileri vardı ve bazen ajanların uluslararası güvenliği sağlamak için kanunların dışına çıkmaları gerekmekteydi. Sonuçta Asal, cinayetten ötürü herhangi bir ceza almamış fakat Jack, Asal'a bir süre yalnız kalmak istediğini söylemiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki