Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Nigel Campbell

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments12 Share

Şüpheli
NigelCampbell.png
Profili
İsmi

Nigel Campbell

Boyu

5'6" (1,68 m)

Yaşı

37

Ağırlığı

180 lbs (81 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Blenderde Kan(tutuklandı)

Nigel Campbell (d. 1978), Blenderde Kan (Vaka #48/104)'te karısı Ruth Campbell'ın katilidir.

Profili

Nigel, 37 yaşında, kısa, hafif dağınık kızıl saçları olan, kahverengi gözlü bir adamdır. Nigel, genel olarak beyaz bir atletin üzerine mavi bir gömlek giymekte ve beyaz bir önlük takmaktadır. Ayrıca elinde bir adet spatula tutmaktadır. Tüm bunların yanında Nigel'ın Hıristiyan olduğu, hormon aldığı ve smoothie tükettiği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Ruth'un cesedini bulduğu vitamin barda, üzerinde Ruth ve Nigel'ın isimlerinin bulunduğu bir romantik kupon bulduktan sonra Nigel vakaya dahil edilmiştir. Nigel'ın anlattığına göre Ruth, harika bir bilim insanıydı, hatta kariyerine devam edebilmesi için Nigel, kendi işini bile bırakıp ev işleri yapmaya başlamıştı. Amy kendisine Ruth'un neler üzerinde araştırma yaptığını sorduğunda ise Nigel, Ruth'un sadece genetik üzerine araştırmalar yaptığını söylemekle yetinmiştir çünkü kendisi bir bilim insanı olmadığı için o konuda fazla bilgisi yoktu.

Oyuncu klon Ruth'un, yaratıcısının yerine geçip Nigel ile ilişkiye girdiğini öğrendikten sonra Nigel'a bunu sormak istemiştir. Ruth'un kendini klonlamış olduğunu duyunca şaşıran Nigel, Ruth sandığı kadının aslında klonu olduğunu anlamadığını ve kızıl saçı da peruk sandığını dile getirmiştir. Nigel daha sonra Ruth ile aylarca çocuk yapmaya uğraştığını, hatta bu yüzden hormon alıp smoothie içmek zorunda kaldığını belirtmiştir.

Soruşturmanın sonunda, her ne kadar mazlum ayağına yatsa da, Ruth'u hunharca katledenin Nigel'ın ta kendisi olduğu ortaya çıkmıştır. Ekip, Nigel'ı işlediği cinayet ile sıkıştırdığında Nigel, başta oyuncunun yine sıra dışı bir iddia ile geldiğini öne sürmüş, fakat Amy'nin, cinayet silahındaki kan grubu ve Ruth'un ölmeden önce işaretlediği kromozom tablosundaki kızıl saç kromozomu ile üzerine gitmesi sayesinde Nigel, işlediği cinayeti itiraf etmek zorunda kalmıştır. Nigel, karısı sürekli laboratuvarda çalıştığı ve kendisi ile ilgilenmediği için kendisini dışlanmış hissediyordu. Kurbanın klonu kendisine geldiğinde ise onun, sanki Ruth'un daha iyi bir hali olduğunu düşünmüştü çünkü klon Ruth, gerçek Ruth'a göre daha ilgili ve sevecendi. Bu yüzden Nigel, karısının klonu ile birlikte olmak için esas karısından kurtulmaya karar vermişti. Son olarak Amy, Nigel'ın işlediği barbarca cinayetten tiksinti duyduğunu dile getirmiş ve Nigel, oyuncu tarafından mahkeme karşısına çıkarılmıştır.

Mahkemede Yargıç Dante, Nigel'a sırf karısına tıpatıp benzeyen başka bir kadınla birlikte olmak istediği için karısını öldürmesi üzerine espri yapınca Nigel, karısını sevdiğini fakat onun, bilim adına kendisini terk ettiğini belirtmiştir. Bu yüzden de daha sevecen ilgili ve cana yakın birisini istiyordu. Nigel'ın açıklamasını dinleyen Dante, son olarak Nlgel'ı 30 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Ek Bilgi

  • Karısını öldüren Nigel, Pasifik Koyu'nda aile içi cinayet işleyen katillerden bir tanesidir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki