Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Nikolai Kamarov

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments23 Share

Şüpheli
NikolaiKamarov.png
Profili
İsmi

Nikolai Kamarov

Boyu

6'0" (1,83m)

Yaşı

45

Ağırlığı

165 lbs (75 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

B+

Durumu

Merhum

Vakalar

Metanetsiz
Cinayet Kol Geziyor
İşin Aslı(öldürüldü)

Nikolai Kamarov (Rusça: Николай Комаров; 1969-2014), Angus O'Brian adlı İrlandalı rahibin öldürüldüğü Metanetsiz ve karısı Odette Kamarov'un öldürüldüğü Cinayet Kol Geziyor'da bir şüphelidir. Nikolai İşin Aslı'nda öldürülmüştür.

Profili

Nikolai, 45 yaşında, orta uzunlukta arkaya taralı kahverengi saçları olan, mavi gözlü bir adamdır. Genellikle üzerine beyaz bir gömlek ile siyah bir takım elbise giymekte ve boynuna mavi bir kravat takmaktadır. Ayrıca ceketinin sağ yakasında bir adet dört yapraklı yonca broşu ile hafif bir yağ lekesi, sağ yakasında ise kendi ailesinin arması vardır. Ayrıca da sol elinde bir adet puro tutmaktadır. Nikolai'ın bu vakada ip atladığı öğrenilmiştir.

"Cinayet Kol Geziyor"'da Nikolai, broş ve armayı çıkarmıştır ve elinde puro tutmamaktadır. Bu vakada ile manikür yaptığı, Rus yahnisi yediği ve tebeşir kullandığı öğrenilmiştir.

Profili

Rus Mafyası.jpg

Rus Mafyası.

Nikolai, Şehir Merkezi'nde ki Rus Cemiyeti'nin lideridir. Aynı zamanda öldürülen Odette Kamarov'un kocası ve Andrew Kamarov'un babasıdır.

Metanetsiz

Ekip, dövüş kulübünde Nikolai'ın hanedan armasını bulduktan sonra Nikolai'ın dövüş kulübünde ne işi olduğunu öğrenmek istemişler ve Nikolai'dan dövüş maçlarını izlemeyi sevdiği cevabını almışlardır. Ekip Nikolai'a Angus O'Brian'ın öldürüldüğünü söylediklerinde Nikolai, Angus'un dövüşçü ruhuna saygı gösterdiğini, fakat bunun dışında ondan hoşlanmadığını dile getirmiştir. Nikolai, son olarak İrlandalıların içme konusunda Ruslarla yarışabileceklerini, fakat Rusların her zaman bir adım önce olduklarını dile getirmiştir.

Ekip, daha sonra dövüş kulübünde Rusça yazılmış rüşvet zarfı bulmuşlar ve zarfın Angus'a final maçını kaybetmesi için verilecek olduğunu saptamışlardır. Hannah'nın parmak izi analizi sonucunda rüşveti teklif edenin Nikolai olduğu anlaşılmıştır. Fakat Angus, Nikolai'ın isteğine karşı gelerek turnuvayı kazanmış, bu da Nikolai'ı önemli bir şüpheli durumuna düşürmüştü.

Nikolai, her türlü iddiaları kazanabilecek birisi olduğunu iddia ettiğinde Frank, Angus'un onun yerine turnuvayı kazanıp paraları cukkaladığını söylemiş, bu da Nikolai'ı epey bir sinirlenmişti. Nikolai, dediğine göre Angus'un ölmesini istiyordu fakat Angus'u öldüren o değildi.

Ekip, katilin tutuklanmasının ardından bir Ayı'nın bir Ejderhayı ısırdığını, yani Rus-Çin kavgasını gösteren bir ganimeti birleştirmişler ve Nikolai ile bu kez de bunun hakkında konuşmaya gitmişlerdir. Nikolai, böyle bir ganimete bakmanın eğlenceli olduğunu dile getirdiğinde Frank, artık Nikolai'ın oyunlarına dayanamadığını dile getirmiş ve Nikolai'a cezayı kesmiştir.

Cinayet Kol Geziyor

Aile Fotoğrafı Kamarov.png

Nikolai'ın aile fotoğrafı.

Ekip, karısı Odette Kamarov'u atlıkarıncanın üzerinde kan ağlarken bulduktan sonra Nikolai'yı tekrardan soruşturma kapsamına almışlardır. Ekibin Nikolai'a karısının ölümünden bahsetmesi Nikolai'ı oldukça öfkelendirmişti çünkü kendisine ait olan şeylerin başkası tarafından kullanılmaması gerektiğini düşünen birisiydi. Nikolai, daha sonra karısının bazı şeyleri kendinden ve oğlundan daha üstün gördüğünü söylemiş, bu da ekibin aklına Odette'in iyi bir anne olmadığını getirmiştir. Nikolai, ekibe karısının katilini bir an önce bulmalarını, yoksa bu işi kendi yöntemleri ile halledeceğini söylemiştir. Bu durum ise Nikolai'ın ciddi bir sinir hastası olduğunu göstermekteydi.

Roxie Sparks, Odette'in aşırı dozda kan sulandırıcı almasından ötürü öldüğünü doğruladığında Nikolai karakola dalarak oğlunun kaçırıldığını söylemiş ve karısının katilinin yakalanması ile oğlununda bir an önce bulunmasını emretmiştir. O sırada orada bulunan Russell Crane, karısının öldürülmesi ve oğlunun kaçırılmasının bağlantılı olduğunu ve ikisininde aynı kişi tarafından yapılmış olabileceğini söylemiştir. Nikolai, karısının ölümü ve oğlunun kaçırılması durumlarını halletmek için silaha başvuracaktı fakat Amy, Nikolai'ı sakinleştirerek şiddetin hiçbir şeyin çözümü olmadığını dile getirmiştir.

Nikolai&Sue Esir Alma.png

Sue, Nikolai tarafından esir alındığı sırada.

Daha sonra Amir Marquez, Nikolai'ın Odette'in öldürülmesi ve Andrew'ın kaçırılmasından ötürü Sue Xiong'u sorumlu tutarak esir aldığını söylemiş ve ekibe derhal olaya müdahale etme emri vermiştir. Sue, korku içinde ekibe Nikolai'ın delirdiğini söylemiş fakat Amy, şiddet yerine konuşarak anlaşma taraftarı olmuştur. Nikolai, isteksiz bir biçimde Sue'yu serbest bırakmış, fakat eninde sonunda işleri kendi yöntemleri ile halledeceği konusunda ekibi uyarmış olduğunu dile getirmiştir. Bu durum, Nikolai'ın akli dengesinin yerinde olmadığını gösterdiği için ekip Nikolai'ı derhal göz altına almışlardır.

Göz altına alındıktan bir süre sonra ekip, Nikolai'ın yanına gelerek Odette ile olan olası bir boşanma davası hakkında konuşmak istemişlerdir. Nikolai'ın karısından boşanacak olmasının sebebi, Odette'in, sırf bale kariyerini bitirdi diye Andrew'ı sorumlu tutmasıydı. Nikoial, her ne kadar akli dengesi bozuk olsa da oğlunun kötü ellere düşeceğinde korktuğunu dile getirmiştir.

Vakanın sonunda Andrew'ın dadısı olan Tammy Baker hem cinayet, hem alıkoyma, hem de yasa dışı kan sulandırıcı kullanmak suçlarından (ki kan sulandırıcı sadece reçete ile kullanılır) tutuklandığında Andrew, tekrardan babasının yanına dönmüş, fakat bu pekte mutlu bir birleşme olmamıştır, çünkü Amy, Nikolai'ın öfkesi kontrolden çıkmadan aklını başına devşirmesini sağlamak zorunda kalmıştı.

Cinayetin Detayları

Nikolai, Çin mahallesindeki festival geçidine bağlanmış ve derisinin yarısı yüzülmüş bir halde bulunmuştur.

Otopsi sonucuna göre Nikolai'ın derisi vücudundan ayrılmış, bu da acı içinde ve kan kaybından ölmesine neden olmuştu. Roxie, aynı zamanda katilin, kurbanın derisini son derece dikkatli ve belli bir yöntem ile kesmiş ve kaslarından ayırmayı başardığını da gözünden kaçırmamıştı. Kesiğin şekline ve derinin ayrılmasına bakıldığı zaman ise katilin sağlak olduğunu anlaşılmaktaydı.

Ekip, daha sonra ameliyathaneye geri dönüp Sue'yu ölümünden kurtardıktan sonra Sue, sağ elini kullanarak katilin elinden neşteri kaptığını, böylecede Nikolai gibi derisinin yüzülmesinden kurtulduğunu söyleyerek neşteri, yani cinayet silahını ekibe vermiş ve ekipten bir an önce o canavarı yakalamalarını istemiştir. Saatler süren analiz sonucunda Yann Toussaint neşterin üzerinde iki tane DNA bulmuştur: bunlardan bir tanesi kurbana, ki zaten Nikolai bu neşterle öldürülmüştü, diğeri ise katile aitti. Katilin DNA'sı her ne kadar bozulmuş olsa da DNA'dan geriye tek bir parça kalmıştı, o da katilin erkek olduğu idi.

Katil ve Nedenleri

Katil bir iş adamı olan Rupert Snow'dur.

Rupert, Nikolai ve Sue'nun gayrimeşru oğullarıydı fakat iki cemiyet lideri, kendi cemiyetlerinden gelen baskılara boyun eğdikleri için daha bir yaşındayken annesi ve babası tarafından terk edilmişti. Bu yüzden de Mark McKenzie'yi tutarak kendisi için Şehir Merkezinin çeşitli sakinlerinden organlar toplamasını istemiştir. Frank, Rupert'ın cinayet sebebine inanmakta zorluk çekmiş fakat Rupert, kaçık planlarını Yargıç Dante'ye anlatmaya devam etmiştir.

Rupert, hayatı boyunca bir çok ailede evlatlık olarak yaşamış ve hep gerçek anne-babasını merak etmişti. Nikolai ve Sue'yu bulma planını yürürlüğe koymadan önce iş adamı olarak yüklü bir servet edinmiş, fakat ikisini bulduğunda anne-babasının iki düşman cemiyetin liderleri olduğunu fark ederek kendisini ihanete uğramış gibi hissetmişti. Cemiyet liderlerini kavgaya yönlendiren tek şey paraydı ve bu yüzden de kendisini Rus-Çin savaşını bitirecek kişi olduğuna inanmaktaydı. Rupert, ayrıca Mark McKenzie'yi Ling'in kalbini (hayat dolu), Radovan'ın akciğerlerini (şehrin temiz havasını solumak) ve Angus'un omurgasını (toplumun sırt kemiği) çalması için tuttuğunu ve bunları bir araya getirerek ırkları karıştırmak istediğini itiraf etmiştir. Rupert'in son planı ise hem Nikolai'ın hem de Sue'nun derilerini yüzerek ikisini tek bir yerde birleştirmek ve bütün Şehir Merkezine iki cemiyetin birlikte huzur içinde yaşayabileceklerini göstermekti. Rupert, her ne kadar Nikolai'da başarılı olsa da Sue ile olan işini bitiremeden ekip ameliyathaneyi basmış ve Sue konusunda başarısız olmasından da oyuncuyu sorumlu tutmuştu. Rupert'ın bu canice planı başta Yargıç Dante olmak üzere mahkeme salonundaki herkesin midesini bulandırmış ve Dante, Rupert'ı adam öldürme, organ hırsızlığı ve cinayete teşebbüs suçlarından ötürü ağırlaştırılmış müebbet hapis cezasına çarptırmıştır. Mahkemeden sonra Frank, bu vakanın kendisine fazla geldiğini ve şu ana kadar gördüğü en kaçık soruşturma olduğunu dile getirmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki