Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Nikolaos Kostas

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

Nikolaos Kostas
NikolaosKostas.png
Profili
Tam Adı Nikolaos Kostas
Νικόλαος Κώστας
Uyruğu Yunanistan Bayrağı.png Yunanistan
Boyu 5'4" (1,63 m)
Yaşı 42
Ağırlığı 140 lbs (63 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta
Vakalar Ucuz Cinayet(tutuklandı)

Nikolaos Kostas (Yunanca: Νικόλαος Κώστας; d: 1974), Avrupa'nın dördüncü vakası Ucuz Cinayet'te Demetrios Metaxas'ın katilidir.

Profili

Kostas, 42 yaşında, Yunan Maliye Bakanı Demetrios Metaxas'ın ekonomik danışmanı idi. Kostas genel olarak beyaz bir gömlek giymekte ve gömleğinin sağ tarafında bir "Evet" rozeti ile Yunan bayrağı broşu takmaktadır. Ayrıca boynunda bir adet güneş gözlüğü bulunmaktadır. Kostas ayrıca Yunan mitolojisi ile yelkencilik bilmekte, zeytin yemektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Kahinin Mağarasında Kostas'ın kurbana yazmış olduğu notu bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Kostas'ın rakamlarla başı dertteydi ve Metaxas'ın ölümü ise batan ülke ekonomisi için tam bir felaketti. Oyuncu kendisine buluşma notunu sorduğunda Kostas, kurban ile buluşmak istediğini fakat kurbanın gelmediğini, bu yüzden de bütün gece rakamlarla cebelleştiğini dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra Metaxas'ın skandallarını öğrenmiş ve Kostas'a, bu yüzden patronuna karşı öfkeli olup olmadığını sormuştur. Anlattığına göre Metaxas, ülke iflas etmiş olmasına rağmen kadın peşinde koşmaktaydı. Bu durumda da Metaxas'ın aklını başına getirme görevi Kostas'a düşmüştü. Jack, Kostas'a aklını başına getirmek için ne kadar ileriye gideceğini sorduğunda ise Kostas, kurbanın o kadar süre ofiste bile kalmadığını ve tek yaptığı şeyin devletin parasını alkol, kokain ve rüşvetle çarçur etmek olduğunu söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda Yunan Maliye Bakanı'nı öldürenin, Kostas'ın ta kendisi olduğu ortaya çıkmıştır. Kostas'a göre Yunanistan'ın yaşadığı ekonomik krizin sorumlusu Metaxas'tan başkası değildi. Dediğine göre Metaxas, basiretsiz bir maliye bakanıydı ve yeterince güçlü bir lider değildi ve devlet parasını kendi şahsi zevkleri için çarçur etmekteydi ve belki de onu daha önce öldürmüş olsaydı, Yunanistan'da kaos ortamı ve anarşi yaşanmayacaktı. Kostas, Avrupa'nın güçlü liderlere ihtiyaç duyduğunu, yoksa ülkenin kaptansız bir gemi gibi batacağını dile getirmiştir. Kostas'ın itirafını dinleyen oyuncu, daha fazla vakit kaybetmeden kendisini mahkeme karşısına çıkarmıştır.

Yargıç Adaku kendisine Metaxas'ı öldürme nedeninin mali krizden onu sorumlu tutması mı olduğunu sorduğunda Kostas, referanduma işaret ederek bunun tek sebebinin Avrupa'daki değişim rüzgarı olduğunu belirtmiştir, çünkü ülkelerin güçlü liderlere ihtiyacı vardı. Şu anda Avrupa'da yaşanan kaosa değinen Adaku, Amsterdam'daki isyanların ve İngiltere Prensinin öldürülmesinin zaten yeteri kadar şiddeti arttırdığını dile getirerek Kostas'ı 30 yıl hapse mahkum etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki