Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Nina Hunt

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Şüpheli
Nh2.png
Profili
İsmi

Nina Hunt

Boyu

5'6" (1,67m)

Yaşı

48

Ağırlığı

132 lbs (60kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Moda Kurbanı

Nina Hunt (d. 1965), Moda Kurbanı (Vaka #14)'te bir şüphelidir.

Profili

Nina, 48 yaşında, açık gri saçlı ve yeşil gözlü bir kadındır. İki adet yuvarlak küpe takar ve boynunda gümüş incili bir kolye vardır. Genellikle siyah elbsenin üstüne kahverengi bir ceket giyer. Kan grubu A+'tir. Nina aynı zamanda sağlaktır ve diyet kola içer.

Vakadaki Rolü

Nina, Moda Kurbanı'nda Golden Thimble adlı barın yöneticisi olarak görülür. Ekip Nina'ya Lucy'yi tanıyıp tanımadığını sorduklarında Lucy'nin garip bir adamla çıktığını söylemiştir. Numarasını garsonun not defterine yazmış fakat yazdığı sayfa yırtılmıştı. Ekip numarayı bulduklarında numaranın sahibi olan Joey Manzano Lucy ile çıkmadığını iddia etse de Nina tam tersini söylemekteydi. Ayrıca Kim Aoki'nin onunla konuşmadığı fakat Lucy'nin konuştuğunu belirtmiştir.

Daha sonra Nina, Golden Thimble'da müşterilerine absent satmakla suçlanmıştır. Nina her ne kadar suçlamaları inkar etse de ekip barını incelemiş ve bir absent kaşığı bulmuşlardır. Kaşıktan örnek alınıp analiz edildiğinde ise Nina'nın gerçekten de yasadışı olan bir içkiyi sattığı ortaya çıkmış ve 20000 altın para cezasına çarptırılmıştır.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki