Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Nina Rodionova

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Nina Rodionova
NinaRodionova.png
Profili
Tam Adı Nina Rodionova
Нина Родионова
Uyruğu Rusya Bayrağı.png Rusya
Boyu 5'4" (1,63 m)
Yaşı 27
Ağırlığı 125 lbs (57 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Cinayete Giden Ekspres Yol

Nina Rodionova (Rusça: Нина Родионова; d. 1989) Cinayete Giden Ekspres Yol vakasında bir şüphelidir.

Profili

Nina, 27 yaşında bir genç bayandır. Nina örgülü kahverengi saçlara ve yeşil gözlere sahiptir ve üzerine mücevher işlemeleri olan mor bir elbise giymektedir. Nina aynı zamanda pelmeni yer.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Nina'nın kurban ile çekilmiş bir resmini bulduktan ve Nina'yı tanımladıktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Nina kurbanın ölümünden ötürü oldukça üzgün olduğu için polisin sorularına bile cevap vermekte zorlanabileceğini belirtmiştir. Oyuncu kendisine kurbanın olası düşmanlarını sorduğunda Nina, kurbanın kibarlığın vücut bulmuş hali olduğunu ve kendisine her zaman iyi davrandığını dile getirmiştir. Nina'dan daha fazla bir şey öğrenemeyeceğini anlayan oyuncu kendisini o anlık sakinleşmesi için yalnız bırakmıştır.

Oyuncu daha sonra Nina ile trenin dışında bulduğu hamilelik testi hakkında konuşmak istemiştir çünkü analiz sonucuna göre test Nina'ya aitti ve pozitif çıkmıştı. Dediğine göre kurbana hamile olduğunu söylemesi kurbanın sevinmek yerine köpürmesine neden olmuştu çünkü bu işe bez değiştirmek için girmemişti. Haliyle bu sözler karşısında kurbana öfkelenen Nina, valizlerini toplamış ve gerekirse onu bir daha görmemek için Moskova'ya kadar yürüyebileceğini söylemiştir. Dediğine göre o mağara ve elmasları dışında başka bir şey düşünmezdi. Nina'nın bahsettiği mağarayı daha önce de aramış olan oyuncu o mağara da ne olduğunu sorduğunda Nina, kurbanın hiçbir sözüne kulak asmadığı için bilmediğini dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Nikita Ruhin'in tutuklanması ile Nina suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki