Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ninah Zafy

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Ninah Zafy
NinahZafy.png
Profili
Tam Adı Ninah Zafy
Uyruğu Madagaskar Bayrağı.png Madagaskar
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 21
Ağırlığı 140 lbs (63 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu B+
Durumu Hayatta
Vakalar Alev Alev
Zehrolan Yarış

Ninah Zafy (d. 1995) Alev Alev ve Zehrolan Yarış vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Ninah, 21 yaşında bir tamircidir. Ninah siyah saçlı ve kahverengi gözlüdür ve başında kırmızı bir bandana vardır. Genellikle üzerine beyaz bir gömlek ile mavi bir tamirci tulumu giyer.

"Alev Alev"de Ninah saman nezlesi hastasıdır.

"Zehrolan Yarış"ta Ninah yılanlar konusunda bilgilidir, şampanya içer ve maafe yer. Bunun yanında başına kırmızı yerine Afrika desenli bir bandana takar.

Vakalardaki Rolü

Alev Alev

Oyuncu Ninah'nın kurbanla çekilmiş bir fotoğrafını bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Ninah, oyuncuya kurbanı iki saat önce gördüğünü ve kendisiyle uçak kazası hakkında konuştuğunu söylemiştir. Dediğine göre uçağın düştüğünü görmüş ve yardıma gelmek istemiş fakat kente doğru gelen Jakobo, kendisine yapabileceği bir şey olmadığını söylemişti. Ninah kurbanı, Afrika geneline yaptığı charter uçuşları sırasında Antananarivo'ya uğradığı zaman uçağının bakımını yaptığından ötürü tanıyordu.

Oyuncu daha sonra kurbanın, uçaktaki güvenlik zaafiyetinden ötürü Ninah'yı suçladığını belirttiği günlüğünü bulmuş ve Ninah'ya bunu sormak istemiştir. Kurbanın doğru dürüst bakım yapmayıp kendisini suçlaması Ninah'nın hoşuna gitmemişti. Oyuncu kendisine kazanın dikkatsizliğinden ötürü mü kaynaklandığını sorduğunda Ninah, kendisinin oranın en iyi tamircisi olduğunu ve bir sorun varsa bunun tek nedeninin kurbanın dikkatsizliği ve ihmali olduğu söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda Aristide Akintola'nın tutuklanması ile Ninah suçsuz bulunmuş fakat oyuncu daha sonra kendisi ile uçağın motor parçasında bulduğu mermi deliği hakkında konuşmak istemiştir. Dediğine göre malum parça uçağın hidrolik borusuydu ve görevi uçağın kanatları ve kuyruğundaki kapakçıkların hareketini kontrol eden sıvıyı düzenlemekti. Borulara kurşun isabet etmesi hidrolik pompanın yırtılmasına ve bu da kurbanın uçağın kontrolünü kaybetmesine neden olmuştu. Bu da birisinin uçağı kasten vurduğuna işaretti. Yani bu durumda Aristide, ekibin şüphelendiği gibi gerçekten de bütün Büro ekibini öldürmeyi planlamaktaydı.

Zehrolan Yarış

Oyuncu kurban ile Ninah'nın küçükken çekilmiş bir fotoğrafını bulduktan sonra Ninah ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre ailesi öldükten sonra kendisine Nomena'nın ailesi bakmış, bu yüzden de ikisi kardeş gibi büyümüştü. Hatta De Brills Yarış Ekibine girmesi de Nomena'nın sayesindeydi. Anlattığına göre ikisi küçükken pek çok işi birlikte yapmış fakat ralli başladığından beridir fazla konuşmamışlardı. Oyuncu kendisine Nomena'nın muhtemelen SOMBRA adına elmas kaçırdığını söyleyince Ninah, o konuda bir şey bilmediğini söylemiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın Ninah'ya yaptığı fakat Ninah'nın reddettiği rüşvet teklifini bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kurban, kendisinden yarış sırasında elmas kaçırması için yardım istemişti, para da o amaçlıydı. Bu, ekibin Nomena'nın elmas kaçakçılığı işinde olduğuna dair şüphelerini doğrulamakla birlikte aslında Ninah'nın da bundan haberdar olduğunu gösteriyordu. Fakat Ninah, elmasların geri kalanının nerede olduğunu bilmiyor ve işin içinde olmak istemiyordu, bu yüzden de kurban kendisine sus payı olarak o parayı vermişti. Fakat Ninah, kardeşi gibi gördüğü birisinin kendisine bu şekilde ödeme yapmaya kalkmasına sinirlenmiş ve parayı da geri çevirmişti.

Soruşturmanın sonunda Lavinia De Brills'in tutuklanması ile Ninah suçsuz bulunmuş fakat oyuncu kendisi ile kayıp elmaslar hakkında tekrar konuşmak istemiştir. Oyuncu kendisini bulduğunda Ninah, Lavinia'nın Nomena'yı elmaslar için öldürdüğünü öğrenmesinden ötürü De Brills yarış arabasını parçalamaktaydı. Dediğine göre elmasların yerini halen bilmiyordu ve bulmuş olsaydı onları bir yerlere atardı. Ninah ekibe mola yerini aramasını söylemiştir çünkü Nomena'nın elmasları saklayabileceği tek yer orasıydı.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki