Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Nomena Leroy

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Nomena Leroy
Nomena Leroy.png
Profili
Tam Adı Nomena Leroy
Uyruğu Madagaskar Bayrağı.png Madagaskar
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Zehrolan Yarış(öldürüldü)
Gözler Önünde(adı geçti)

Nomena Leroy Zehrolan Yarış'ta kurbandır.

Profili

Nomena, Hızlı Yol Rallisi'nde Lily Karam'ın yardımcı pilotuydu. Nomena uzun, kıvırcık ve kahverengi saçlı bir genç kızdı ve öldürüldüğü sırada üzerine beyaz bir ralli ceketi giyiyordu.

Cinayetin Detayları

Oyuncu Nomena'yı rallinin bitiş çizgisinde, kolu kangren olmuş bir halde ve elinde elmaslarla bulmuştur. Otopsi sonucuna göre Nomena'yı öldüren şey sıradan bir zehir değil, gergedan engereği olarak bilinen zehirli bir yılanın zehiriydi. Angela'nın dediğine göre bu yılanın zehri insan etinin çürümesine ve kişinin altı saat içinde kalp krizi geçirmesine neden oluyordu. Oyuncu yılan ısırığının kaza olduğunu düşündüğünde Angela, yılanın dişlerinin törpülenmiş olduğunu, bunun amacının ise zehrin daha kolay akmasını sağlamak olduğunu belirtmiştir. Fakat bu eylem hem cerrah, hem de yılan için riskli olduğundan ötürü eylemi yapan kişinin yılanlar konusunda bilgili olması gerekiyordu.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, elmas varisi Lavinia De Brills olduğu ortaya çıkmıştır.

Lavinia, Nomeya'yı kendisine şantaj yaptığı için öldürdüğünü, aynı zamanda da kendi elmaslarını SOMBRA adına kaçırdığını itiraf etmiştir. Nomena kendi ralli ekibini kurmak istiyordu ve Lavinia'nın kaçakçılık işine bulaştığını öğrendiğinde bunu lehine çevirmek istemiş ve isteğini yerine getirmediği takdirde kendisini ifşa etmekle tehdit etmişti. Bunun üzerine Nomena'nın kendisine zarar vereceğini fark eden Lavinia, Nomena'nın alet çantasına zehirli yılan sokarak kızın ölümüne neden olmuştu. Lavinia, kasten ve planlayarak adam öldürmek, elmas kaçakçılığı yapmak ve yetkililerle işbirliği yapmayı reddetmekten ötürü Yargıç Adaku tarafından 50 yıl hapisle cezalandırılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki