Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Nora Lewis

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments12 Share

Nora Lewis Tüm Kötülüklerin Anası'nda kurbandır.

Nora Lewis
NoraLewis.png
Profili
Tam Adı Nora Lewis
Göz Rengi Mavi
Durumu Merhum
Vakalar Tüm Kötülüklerin Anası(öldürüldü)

Profili

Nora, Fort LaFayette'te görevli bir teğmendi. Nora kısa koyu sarı saçlıydı ve üzerine sıradan, bej bir asker üniforması giyiyordu.

Cinayetin Detayları

Frank, mahkemede içki içtiği için ceza almış ve, vatandaşlık görevi olarak bataklıktaki çöpleri toplamakla görevlendirilmişti. Frank ve oyuncu, bataklık ormanına gittikleri sırada Teğmen Lewis'in, dev bir etçil bitki tarafından yenmiş cesedi ile karşılaşmışlardır. Otopsi sonucuna göre Teğmen Lewis'i öldüren şey, bitkinin mide asidi idi, yani cinayet silahı etçil bitkiydi. Etçil bitkiler normalde sinek, böcek tarzı ufak hayvanları yakalayarak, bunları yapışkan mide asidi ile sindirmeleri ile bilinirler, fakat bu bitki, normalden fazla büyük olduğu için bir insanı yiyebilmişti. Teğmen Lewis, her ne kadar karşı koyma konusunda eğitimli olsa da, daha önceden bayıltılmış ve üzerine bir takım gübre serpiştirilerek bitkiye yem edilmişti, ki Roxie, kurbanın cesedinde gübre kalıntılarına rastlamıştır ve bitkiyi, kurbanı yemeye teşvik eden şey de buydu. Gübrenin özel yapım olması da katilin bahçecilikten iyi anladığını göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Katil, eski bir bilim adamı olan Ray Westman'dır.

Ray, bitkileri insanlar gibi görüyordu ve Teğmen Lewis'in yıllarca uğraş verip büyüttüğü bitkisi Julian'a zarar verecek olmasından hiç hoşnut kalmamıştı. Ray, ne pahasına olursa olsun, bitkisini korumak için her şeyi yapardı, hatta bitkisini bataklıkta çürümeye bırakmak zorunda kalmış olsa bile. Ray, bu yüzden uzun uğraşlar vererek yaptığı gübresi ile bitkisini beslemişti ki gübrenin yapımı zamanında zordu ve, gübreyi yapan şirket Pasifik Eczacılık arasında yaşanan anlaşmazlıklardan ötürü durmuştu. Ekip, Ray'i yakaladıkları sırada Ray, Teğmen Lewis'e zarar vermek istemediğini fakat, etçil bitkiyi beslediği için ordu tarafından tutuklanacağını söylemiş, ki bu da Nora'nın Ray'i tehdit ettiği sırada bitkisine bakakalması ile anlaşılmıştır. Ray, kimsenin hayatı boyunca uğraştığı çalışmasını bozmasına müsaade edemezdi, bu yüzdende Nora'nın dalgınlığından faydalanarak silahını kapmış ve onunla kafasına vurarak bayıltmıştır. Bayılttıktan sonra da üzerine kendi yaptığı gübreden dökerek bitkiye yem etmiş ve bitki, mide asidi ile Nora'yı öldürmüştür. Ray, bu deneyin çalışmasının parladığını göstermek için harika bir fırsat olduğunu söylediğinde Frank, Ray'in fikrini beğenmediğini beyan etmiş ve ekip, Ray'i mahkemeye çıkarmışlardır.

Yargıç Dante, bitkileri sevdiğini dile getirmesine rağmen mahkemenin, Ray'in deneyini fazla ileriye götürerek masum bir askeri öldürdüğünü belirtmesi üzerine Ray, 40 yıl hapis cezasına çarptırılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki