Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Nyota Adhiambo

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Nyota Adhiambo
NyotaAdhiambo.png
Profili
Tam Adı Nyota Adhiambo
Uyruğu Kenya Bayrağı.png Kenya
Boyu 5'5" (1,65 m)
Yaşı 35
Ağırlığı 140 lbs (63 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Ölümün Çarkı(tutuklandı)

Nyota Adhiambo (d. 1981) Ölümün Çarkı'nda Kariuki Maina'nın katilidir.

Profili

Nyota, 35 yaşında bir vahşi yaşam korucusudur. Nyota omuz uzunluğunda siyah saçlara sahiptir ve sağ yanağında bir yara izi vardır. Genel olarak üzerine orman yeşili bir korucu üniforması giyer ve sol eline bir kol saati takar. Nyota aynı zamanda bitkiler konusunda bilgilidir, nyama choma yer ve yön bulma becerilerine sahiptir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Nyota'nın telsizini cinayet mahallinde bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre savanda devriye gezerken zaman zaman kurbanın turistleri gezdirdiğini görürdü ve telsizini de devriyelerinden birinde kaybetmişti. Nyota kurban hakkında fazla bir şey bilmediğini fakat duyduğuna göre müşterilerini yakınlardaki bir pansiyondan bulduğunu söylemiş, oyuncu da bunun üzerine pansiyonu aramaya koyulmuştur.

Oyuncu daha sonra Nyota'nın kurbanla çekilmiş bir fotoğrafını bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Nyota, kurban ile bir ara çıktığını itiraf etmiş fakat kurbanın evli olduğundan haberi olmadığını da eklemiştir. Dediğine göre ortak noktaları olmasına rağmen evli olduğunu öğrenir öğrenmez onu sepetlemişti. Oyuncu kurbanın kaçak fil avcılığından bahsettiğinde ise öfkelenen Nyota, artık kurbanın ölmesine hiç mi hiç üzülmediğini dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Kariuki'yi öldürenin Nyota olduğu ortaya çıkmıştır. Nyota, kurbanı gerçekten de sevdiği için ona filler hakkında bildiği her şeyi anlatmış fakat daha sonra kurbanın kendisini kullandığını ve filleri dişleri için avladığını öğrenmişti. Bunun üzerine kendini ihanete uğramış hisseden Nyota, adaleti eline almaya karar vermiş ve Kariuki'yi zehirli ok ile vurarak öldürmüştü. Mahkeme sırasında suçlu olduğunu kabul etmesinin ve kaçak avcılar yüzünden fil sürülerinin %80'inin yok olduğundan bahsetmesinin ardından Yargıç Adaku Nyota'yı 10 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki