Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Odette Kamarov

1.375pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share
OdetteKamarov.png
Odette Kamarov

Odette Kamarov (Rusça: Одетта Комарова) Cinayet Kol Geziyor'da kurbandır.

Profili

Odette, uzun, koyu sarı saçları olan, koyu gri gözlü, genç bir kadındır ve Rus uyrukludur. Öldürüldüğü sırada üzerinde bordo bir ceketin içinde koyu gri bir askılı, altında ise uzun bordo bir etek vardı, ayrıca da kırmızı bir ruj sürmekteydi. Odette, aynı zamanda Rus Cemiyeti'nin lideri olan Nikolai Kamarov'un karısı ve Andrew Kamarov'un annesidir.

Bunun yanı sıra Odette'in Andrew'a hamile kalmadan önce bir bale dansçısı olduğu da bilinmektedir. Odette, o zamanlar ünlü bir balet olan Ross Barthe'ın dans partneri idi fakat ikisinin yolları, daha sonra malum sebeplerden ötürü ayrılmıştır.

Cinayetin Detayları

Ekip, Odette'in cesedini bir atlıkarıncanın üzerinde, kan ağlarken bulmuşlardır. Aynı zamanda ceketinin üzerine katili tarafından "Kötü Kadın" yazılmıştı. Ekip, Odette'in cesedi bulur bulmaz derhal otopsiye yollamışlardır. Otopsi sonucuna göre Odette'in ölüm sebebi, aşırı dozda kan sulandırıcı almış olmasıydı, yani cinayet silahı da bu durumda kan sulandırıcı ilaç idi. İlaç sayesinde Odette'in kanı pıhtılaşamamış ve git gide daha sıvı bir hale gelmiş, bu durum da kuvvetli bir iç kanama yarattığı için neredeyse vücudundaki bütün boşluklardan kan gelmeye başlamıştı.

Ekip, Odette'in ceketinin üzerinden toz topladıktan sonra bunu analiz için Yann Toussaint'e göndermişlerdir. Analiz sonucuna göre katil, Odette'in ceketinin üzerine malum yazıyı bir tebeşir ile yazmıştı, bu durumda katilin tebeşir kullandığını göstermekteydi. Vakanın sonuna doğru ekip, atlıkarıncaya geri döndüklerinde orada cinayet silahı olan kan sulandırıcının kutusunu bulmuşlar ve üzerinden yağımsı bir madde toplayıp bunu analize göndermişlerdir. Analiz sonucuna göre Yann, katilin saçlarının bozulmasını önlemek için aşırı dozda şampuan kullandığını doğrulamıştı, ki bu durum katilin uzun saçlı olduğunun bir göstergesiydi.

Katil ve Nedenleri

Katil, Andrew'ın dadısı olan Tammy Baker'dır.

AndrewK.png

Odette'in oğlu Andrew Kamarov

Tammy, Odette'in kötü bir anne olduğunu düşünmekteydi çünkü, sırf bale kariyerinin bitmesinden Andrew'ı sorumlu tutmakta ve oğlunun aşılarını bile yaptırmamaktaydı. Artık Odette'in vurdumduymazlığına dayanamayan Tammy, Odette'in kahvesine çok sayıda kan sulandırıcı atmış ve Odette'in kahveyi içmesini beklemiştir. Daha sonra Odette, Andrew'ı okuldan almak için Tammy'nin yanına gitmişti çünkü bir kereliğine Anne'yi oynamak istiyordu. Fakat Odette, kahveyi içtikten sonra kendisini kötü hissetmeye başlamıştı. Bu sırada Andrew'e Odette'in göstermediği ilgiyi göstermeye niyetli olan Tammy, Odette'in öldüğünden emin olmak için atlıkarıncayı tekrardan yoklamaya gitmiş ve emin olduktan sonrada ceketinin üzerine tebeşirle "Kötü Kadın" yazarak Odette'in yapmacıklığını bütün Şehir Merkezi'ne göstermek istemiş, ve kan sulandırıcı kutusunu da o sırada orada düşürmüştü. Amy Young, Andrew'ın nerede olduğunu sorduğunda Tammy, kendi dairesinde ve güvende olduğunu söylemiştir. Ekip, Tammy'nin iddiasını doğrulamak için daireye gittiklerinde Andrew'ı orada bulmuşlar ve onu babası Nikolai'a götüreceklerini söylemişlerdir.

Mahkeme sırasında Tammy, Yargıç Dante'ye Odette'i öldürmesinin sebebinin Andrew'ın düzgün yetiştirilmesini sağlamak olduğunu dile getirmiştir. Fakat Dante Nikolai'ın, her ne kadar akli dengesi yerinde olmasa da, eninde sonunda sicili temiz bir dadı bulabileceğini söyleyerek Tammy'yi adam öldürme ve alıkoyma suçlarından ötürü şartlı tahliye olanağı olmaksızın müebbet hapis cezasına çarptırmıştır.

Vakanın bitiminde Amy, Tammy'nin, Andrew'ın aşılarını düşünmesinin iyi bir şey olduğuna inansa da, sırf oğluna ilgi göstermiyor diye annesini öldürmesi kabul edilemez bir şeydi.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki