Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Oleg Çernov

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Oleg Çernov
OlegÇernov.png
Profili
Tam Adı Oleg Çernov
Олег Чернов
Uyruğu Rusya Bayrağı.png Rusya
Boyu 5'7" (1,70 m)
Yaşı 49
Ağırlığı 172 lbs (77 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu B-
Durumu Hayatta
Vakalar Moskova Köstebeği

Oleg Çernov (Rusça: Олег Чернов; d. 1967) Moskova Köstebeği vakasında bir şüphelidir.

Profili

Oleg, 49 yaşında, tepesi kel, seyrek siyah saçlı ve kahverengi gözlü bir adamdır. Oleg genel olarak yün yakalı kahverengi bir palto giyer ve gümüş sikkeli bir kolye takar. Aynı zamanda yüzünde iki adet yara bandı vardır. Oleg aynı zamanda votka içer ve dana strogonof yer.

Vakadaki Rolü

Oyuncu kurbanın altın bileziğinin iç kısmında Darya ve Oleg isimlerini gördükten sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Oyuncu kendisine eşinin ölümünden bahsettiğinde Oleg, kendisini zar zor gördüğünü, çünkü sürekli çalıştığını dile getirmiştir. Jack Archer Oleg'in alkolik haline vurgu yaptığında Oleg, bkarısının da sürekli bundan şikayetçi olduğunu söylemiştir. Oleg'den şu anki haliyle bilgi alamayacağını anlayan oyuncu, kendisini yalnız bırakmıştır.

Oyuncu metroda bulduğu bıçaklı muştanın üstünde Oleg'in saçını bulduktan sonra kendisi ile bir kez daha konuşmak istemiştir. Dediğine göre karısının kendisini aldattığını düşünmekte, bu yüzden de yanında o silahı bulundurmaktaydı. Elinde buna dair bir kanıt olmasa da karısının kadınlık vazifelerini yerine getirmemesinden ötürü şüphe duymaktaydı. Dediğine göre Darya'ya saldırmak gibi bir amacı yoktu fakat onun yerine Darya'yı, kendisini aldattığı adamla birlikte suç üstü yapıp malum adama saldırmayı düşünmekteydi.

Soruşturmanın sonunda katilin Liam Hall olduğunun ortaya çıkması ile Oleg suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki