Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Olga Çijova

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Olga Çijova
OlgaÇijova.png
Profili
Tam Adı Olga Çijova
Ольга Чижова
Uyruğu Rusya Bayrağı.png Rusya
Boyu 6'0" (1,83 m)
Yaşı 26
Ağırlığı 173 lbs (78 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu B+
Durumu Hayatta
Vakalar Hileciler Kaybeder

Olga Çijova (Rusça: Ольга Чижова; d. 1990) Hileciler Kaybeder vakasında bir şüphelidir.

Profili

Olga, 26 yaşında, ülkesi Rusya'yı temsil eden bir güllecidir. Olga küt sarı saçlıdır, üzerine uçuk yeşil bir atlet giyer ve Olimpiyat göğüslüğü takar. Olga bunun yanı sıra capoeira yapar, caipirinha içer ve batıl inançlıdır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, kurban ile Olga'nın yaptığı özçekimden Olga'yı tanımladıktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre Oscar ile Olimpiyatların açılış töreninde tanışmıştı ve o zamandan beri sevgiliydiler. Dediğine göre Olimpiyat ilişkileri konusunda daha önce uyarı almıştı ama yine kendilerininkini romantik bir ilişki olarak görüyordu.

Oyuncu daha sonra kurbanın madalyasının üzerinde tebeşir tozu bulmuş ve bunun üzerine Olga'yla tekrar konuşmak istemiştir. Dediğine göre Oscar, kendisini bir su balecisiyle aldatmış, o da buna karşılık Oscar'ın madalyasını çalmıştı. Bu olay yüzünden depresyona girdiği için yarışı kaybetmiş, bu sayede de altını kaçırmıştı, bu da Olga'yı misilleme olarak Oscar'ın altın madalyasını çalmaya itmişti.

Soruşturmanın sonunda Edson Caetano'nun tutuklanması ile Olga suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki